Gå til innhold

Støykonkurranse?


Anbefalte innlegg

Jeg kan vedde at ingen av dere har et kabinett som mitt på om natta. dvs, sikkert mange verre, men stakkars ører da. Har en zalman alcu6000 kjøler som kjører 36dB på maks styrke. Den høres ikke på maks, pga alt annet rusk i kabinettet. Pc'en står på 24/7... noen som slår meg?

:woot::woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... Tror jeg må skaffe meg en dB(A)-måler. (Husker ikke hva det heter).

 

Jeg kan ikke si akkurat hvor mange dBA det er, men når jeg skrur opp alle enermax-viftene mine, hiver i den fine røde lysdiode-viften min, sparker litt i sidedøren så WDC-en min begynner å si ifra at det er på tide å bli byttet ut, ja da... Da er det ikke godt å få sove i de nærmeste 4 rommene... :D

Lenke til kommentar

Jeg har 3 120mm papst av den stille gående typen de står alle på 5 v. :D

Min pc kan man ikke høre I det hele tatt!

Ikke en gang når jeg prøver å såve , mine ører er extremt innstilte på støy, kan jeg høre et minste lyd fra pcen!

 

Dette skyldes veldig mye Støydempingsmatter(skal legge ut bilder på www.nenzeo.tk i løpet av dagen eller i morgen)

Lenke til kommentar

Prepare for total domination.....

 

4 Delta Black Label 120mm

2 Delta Black Label 80mm

3 Unnamed 60mm

1 80mm vifte fra en vaksemaskin

 

Dette er min LAN-killer :evil::evil::evil:.. man kan -ikke- sitte i nærheten når den er på.. ingen viftestyring, 100% all teh time.. :D fuk.mi!

 

anner dere alkle som eid ;)

Lenke til kommentar
Prepare for total domination.....

 

4 Delta Black Label 120mm

2 Delta Black Label 80mm

3 Unnamed 60mm

1 80mm vifte fra en vaksemaskin

 

Dette er min LAN-killer :evil::evil::evil:.. man kan -ikke- sitte i nærheten når den er på.. ingen viftestyring, 100% all teh time.. :D fuk.mi!

 

anner dere alkle som eid ;)

 

Hvor får du plass til 4 120mm og 2 80mm i et vanlig kabinett? vært ute og lekt med stikksag elns ??

Lenke til kommentar

hehe :)

la oss se..

1x DB120mm innsug frem

2x DB120mm ustug på PSU (en under, en over)

1X DB120mm m funnerl på CPU

1x DB80mm innsug foran harddisker

1x DB80mm utsug under PSU

de resterende viftene er plassert rundt om for å dirigere luftstrømmen og for å bårke, ikke det at de klarer ender mye på strømmen til delta'ene eller overdøve dem, men de er der.. :)

 

"I pitty the gamer at my side" står med hvit liten skrift nederst i fronten.. og ja.. dette er en filserver beregnet på lan.. :D:D:D

Lenke til kommentar

Ene maskinen min har kompressorhus fra en bilturbo, radialvifte fra støvsuger og motor fra støvsuger.

 

Hele greia trekker 1.7kW på full fres og kjøler CPU`en godt ned.

 

Dette oppsetet gir permanente hørselskader etter 3 minutter og høres ut som en jetmotor.

 

Vil tro det er pc viften som støye mest :-D

Lenke til kommentar
Når TNT2 viften med gåent kulelager spinner opp er det ikke godt å være tilstede, men når den har varmet opp etter 5-6 min, så blir den lydløs.

 

hadde TNT2 jeg og en gang, men det er ikke kulelager.

Det er glidelager/oljelager, det er derfor den blir bedre når den varmer seg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...