Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har Du Hatt Familie Sex?


Saarah

Anbefalte innlegg

Jeg fant en amerikansk side hvor folk som hadde hatt sex med familie medlemmer kunne si hva som skjedde. Jeg finner ikke den siden igjen, men jeg vil at dere skal få sjansen å si din historie hvis du har hatt sex med ett familie medlem!

 

Jeg skjønner godt hvis folk vil være anonyme i denne bloggen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva regner du som familie?

 

Trenger heller ikke stor forbokstav på alle ord i tittelen.

 

Bare så det er sagt så har jeg aldri hatt sex med noen i familien.

 

Det kalles incest og er forbudt og straffbart. Klara-Klok.no har imidlertid en egen kategori for incestforhold som blir besvart av fagfolk.

Mange vil si at søskenbarn er familie og i Norge er det lov å ha sex med søskenbarn ;) .

Lenke til kommentar
Har du kunne tenk deg å ligge med oldemor? :!:

Ulovlig etter norsk lov.

 

For øvrig tviler jeg noe jævlig på denne "SecretMarita", ett innlegg og det er i denne tråden. Hva er oddsen for at en kliss ny bruker skulle finne frem akkurat hit? Tipper det er trådstarter som har laget en ekstra bruker for å skrive i sin egen tråd.

Er mange som følger forumet uten å ha bruker og de fleste lager vel det da de vil skrive noe.

Lenke til kommentar
For øvrig tviler jeg noe jævlig på denne "SecretMarita", ett innlegg og det er i denne tråden. Hva er oddsen for at en kliss ny bruker skulle finne frem akkurat hit? Tipper det er trådstarter som har laget en ekstra bruker for å skrive i sin egen tråd.

 

Ehh..nei... Hva er sjansen for at du fant fram hit liksom..? En side må jo være den første...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...