Saarah Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg fant en amerikansk side hvor folk som hadde hatt sex med familie medlemmer kunne si hva som skjedde. Jeg finner ikke den siden igjen, men jeg vil at dere skal få sjansen å si din historie hvis du har hatt sex med ett familie medlem! Jeg skjønner godt hvis folk vil være anonyme i denne bloggen! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ÆSJ? ka faen er dette? KA FAEN E DETHER FOR EN TRÅD? Lenke til kommentar
SecretMarita Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ÆSJ? ka faen er dette? KA FAEN E DETHER FOR EN TRÅD? Det finnes faktisk mennesker som har gjort det med ett familie medlemm! De fleste som har gjort det vil gjærne si det til noen... Jeg synes dette her er ganske smart ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Det kalles incest, noe som er forbudt og straffbart. Klara-klok.no har imidlertid en egen kategori som kalles incest under seksualitet. Her kan du skrive inn og få svar fra kyndige folk. Endret 21. juli 2009 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva regner du som familie? Trenger heller ikke stor forbokstav på alle ord i tittelen. Bare så det er sagt så har jeg aldri hatt sex med noen i familien. Det kalles incest og er forbudt og straffbart. Klara-Klok.no har imidlertid en egen kategori for incestforhold som blir besvart av fagfolk. Mange vil si at søskenbarn er familie og i Norge er det lov å ha sex med søskenbarn . Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har du kunne tenk deg å ligge med oldemor? :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest_Matt_* Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har hatt sex med min kone, og det var fantastisk. Begynner dog å bli lenge mellom hver gang nå. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har ikke alle som er gift familie-sex, da? Med sin kone eller ektemann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 For øvrig tviler jeg noe jævlig på denne "SecretMarita", ett innlegg og det er i denne tråden. Hva er oddsen for at en kliss ny bruker skulle finne frem akkurat hit? Tipper det er trådstarter som har laget en ekstra bruker for å skrive i sin egen tråd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har du kunne tenk deg å ligge med oldemor? :!: Ulovlig etter norsk lov. For øvrig tviler jeg noe jævlig på denne "SecretMarita", ett innlegg og det er i denne tråden. Hva er oddsen for at en kliss ny bruker skulle finne frem akkurat hit? Tipper det er trådstarter som har laget en ekstra bruker for å skrive i sin egen tråd. Er mange som følger forumet uten å ha bruker og de fleste lager vel det da de vil skrive noe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ckuf eht tahw, seriøst. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Helt alvorlig, sex med nærmeste familie er incest og er ulovelig i Norge. Som det ble nevnt du kan derimot ha deg med kusin/fetter da disse ikke blir regnet som nærmeste familie. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 denne tråden er bare ekkel... Lenke til kommentar
SecretMarita Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 For øvrig tviler jeg noe jævlig på denne "SecretMarita", ett innlegg og det er i denne tråden. Hva er oddsen for at en kliss ny bruker skulle finne frem akkurat hit? Tipper det er trådstarter som har laget en ekstra bruker for å skrive i sin egen tråd. Ehh..nei... Hva er sjansen for at du fant fram hit liksom..? En side må jo være den første... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Troll. IP-sjekk anyone? Lite vitsi. Kunne likesågodt vært meg med en proxy. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Troll. IP-sjekk anyone? Lite vitsi. Kunne likesågodt vært meg med en proxy. Men da sier vi at det var deg! Mye enklere slik. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Stenges grunnet trollmistanker da enkelte brukere poster fra samme IP. Ellers ønsker jeg å si til dere som bare deltar for å fylle opp tråden med fjas og OT: Vær så snill og slutt å spam! Rapporter heller! Reaksjoner på moderering ggjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg