Mawrick Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Et bilde av trikken i Praha i en nokså travel gate Noe positivt/negativt? Selv liker jeg vel i grunn bildet nokså godt, selv med "alt" rundt, men smaken er jo som baken så bare å skrive i vei... Endret 21. juli 2009 av Mawrick Lenke til kommentar
brk Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Temmelig brukbart etter min mening. Du har brukt 10-x mm noe, regner jeg med ? Liker slike vidvinkelshots. (naturfoto er da min favorittgren) Endret 21. juli 2009 av brk Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Temmelig brukbart etter min mening. Du har brukt 10-x mm noe, regner jeg med ?Liker slike vidvinkelshots. (naturfoto er da min favorittgren) Stemmer det, er tatt med sigma 10-20 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Synes trikker blir litt langt ut til siden om den skal være hovedmotivet. EDIT: Etter nærmere beskuing ble jeg litt usikker, jeg lar det stå, så kan andre debattere Endret 21. juli 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg likte utsnittet på bildet, veldig bra utført med tanke på detaljer. Eneste er at jeg føler ting blir litt smått, litt tettere på trikken kunne blitt bra. Dette bildet er som brk sier, temmelig brukbart Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 I utgangspunktet, så virker det som om trikken er for langt unna; men det er en del visuelle virkemidler her som gjør at bildet fungerer slik som det er. Vi har et kors som dannes av fotgjengerovergangen og trikkeskinnen. For meg er de de bærende elementene i bildet. Og blir plasseringen av bygningen og trikken helt riktig. Tom Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Takker for svarene, ser det med at trikken kanskje kan virke litt for langt unna, burde vel kanskje kalt bildet for "trikken i dens omgivelser" eller noe i den dur.... Uansett, takker for tilbakemeldingene... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Syns som flere andre her at trikken blir for langt unna. Bilene er med på å forstyrre bildet. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Litt uenig der, jeg synes bilene er med på å skape noe rytme i bildet. Ang trikken blir jeg ikke helt enig med meg selv. Vanskelig å si når jeg ikke har noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Litt uenig der, jeg synes bilene er med på å skape noe rytme i bildet. Ang trikken blir jeg ikke helt enig med meg selv. Vanskelig å si når jeg ikke har noe å sammenligne med. På hvilken måte skaper de rytme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå