TitoCosta Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har jumpers knee og har så og si ikke trent i løpet av et år og jeg må trene meg opp igjen til både fotball og andre aktiviteter. Det jeg helst må/ vil fokusere på er : Kneene må trenes ( spinningsykkel ) Har veldig lite ryggmuskulatur Magemuskler Og evnt. andre ting. På forhånd takk Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Her står det litt om jumpers knee og hvordan trene seg opp igjen: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2728 Har du tilgang på treningssenter? Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Her står det litt om jumpers knee og hvordan trene seg opp igjen: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2728 Har du tilgang på treningssenter? Ja jeg har tilgang på treningssenter men tviler på jeg trenger det da jeg har ganske mye stuff jeg kan trene med hjemme Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da kan du liste opp alt du har av utstyr hjemme, så får vi se hvilke øvelser du kan kjøre :-) Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Da kan du liste opp alt du har av utstyr hjemme, så får vi se hvilke øvelser du kan kjøre :-) Har ikke store utstyret men innehar følgende : Vektsett (15 kg elns ) Spinningsykkel Build worker Treningsmatte (tror jeg ) mvh Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 har du jumpers knee, anbefaler jeg følgende: knepress maskin løft opp 15 - 30 kilo med venstre fot, løft NED med høyre. gjenta 20 - 30 ganger x 3 sett. jeg har selv hatt jumpers knee, og dette styrker senen som er blitt slitt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå