tambur4 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vi må bytte oppvaskmaskin. Har tittet på en Bosch med 48db. Er det stillegående? Er ikke så lett å vite hva som er "levelig"... Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 48dB er akseptabelt det :-) Har akkurat montert en fra Gram, som hadde en del flere funksjoner enn tilsvarende prisklasse Bosch, og denne var hakket stillere (46dB). Den lydmengden plager i alle fall ikke meg! Tipper at PC-ene mine guffer ut minst like mye støy de. Elkjøp har den maskinen på tilbud nå, http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...RkAAAEOheI03xiL Vanlig pris er vist på en drøy tusenlapp mer. Eneste jeg har kommet over som er markant mer stillegående, er ett par maskiner fra Siemens, med ett nivå på 40dB - og en pris som er såpass at en likegodt kunne leid inn en polakk eller fire til å vaske for seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Forøvrig går det an å lydisolere litt ekstra. Kan kjøpe dempematter beregnet til bil på f.eks Installbay.no, og klistre på sider og topp. ;P Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vet at Miele har modeller med 41 og 42 desibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå