Ohny Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 MacPro døde plutselig. skjer ingenting når jeg trykker på av/på knappen. Likevel lyser det at batteriet lader. Det viktigste er å redde ut datafiler jeg har på den. Den har varit inne på service, og de mente da at man kunne koble min døde mac til en annen mac og evt formatere. Er det noen som har brukt den løsningen før, og er det vanskelig eller lett? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ta ut harddisken og koble den til en stasjonær pc, også hente de ut med et OS på den, f.eks. Så den starter ikke opp en gang? Om den starter opp så kan du jo prøve med en linux live cd. Om det funker på mac, det hvet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde tenkt på det, men hørte det var over 20 skruer som må skrus ut. og da er jeg ikke sikert om det kan være så lurt Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må da være vært 10min med skruing for å få ut viktig data fra harddisken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå