Jaudu Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 fikk melding at jeg måtte aktivere vista, siden jeg hadde akkurat formatert, og prøvde det automatiske telefonsystemet. fikk beskjed og taste inn 9 "bokser" med tall, gjorde det. den "pc stemmen" sa at det er akkseptert og at jeg vil motta en sms med bekreftelses ID på mobilen, men har ikke fått noe? hva er feil, får ikke aktivert uten den id'en. ringte opp en gang til, men fikk den ikke da heller. flere som har dette problemet? hvordan skal jeg få aktivert? har ventet en halv time på den koden på sms......... Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er nok ingen her som kan hjelpe deg med det, ringer heller aktiverings folka og vent på live support. Dette kan du velge, da har du løst problemet ditt på 1 2 3, sånn jeg bruker å gjøre det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå