Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, også.. ikke noe fysiske studier. Sånn som løping og sånnt tullball. Ikke fysisk aktivitet med andre ord. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hehe, ble mye fysisk her. Endret 22. juli 2009 av bjelleklang Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Troller du? Begynner å få mistanker jeg også. For å oppsummere trådstarters tråd så har han: 1. Ingen interesser. 2. Skal velge studium ut fra vanskegrad. 3. Synes alt er vanskelig. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ok da... faren min har tatt doktorgrad i termofysikk. Jeg hater han. Og ønsker bare å ta noe som er vanskeligere enn han! Han er en jævla pikk og jeg skal eie han. Han ler av meg når jeg strøk i matten! Jeg lo av han som betalte. Og ler enda fordi han skal betale min neste eksamen. Jeg MÅ ta noe som er mye vanskeligere enn termofysikk pisset. Tips? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det der hxres helt corny ut.. Faren din som har doktorgrad ler av deg? Hva slags far er det du har? Hvis du ikke kodder sa syntes jeg du burde revurdere hvordan du ser pa ting. Drit i faren din og prov a finne noe du er interessert i og som du kan klare. Men egentlig sa tror jeg du bare kodder ellerno.. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Kalles ikke det psykopat sånn som han holder på? Oppfører seg normalt ellers, hjemme en jævla dust. For ikke engang se på bøkene hans. For ikke spørre om noe heller. Må slite sånn som han har gjort sier han. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 OK, det kan godt hende at faren din har en personlighetsforysterrelse ala psykopati. Men da er det enda mer viktig at du finner dine egne bein a sta pa, og driter i hva han sier og syntes. Det er du som skal leve livet ditt.. Kanskje det er vanskelig a finne noe a interessere seg for, men du kan jo fa noe veiledning gjennom skolen el.no Evt snakke med moren din? I verste fall kan du snakke med psykolog... Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg stemmer for mastergrad i musikk med blokkfløyte som hovedinstrument. Det må være tøft. :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg stemmer for mastergrad i musikk med blokkfløyte som hovedinstrument. Det må være tøft. :!: I jizzed in my pants! Helt rått. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 OK. Jeg tror moren min er kjernen i problemet. Hun er dum. Likevel elsker han visst henne. Men han hater hvor dum jeg er. +-=-. Merkelig nok skjønte ikke han det når han startet produksjonen av meg. Ja... jeg lar rive litt av hva han sier. Hm.... Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du burde heller heve deg over hans nivå spør du meg. Gjøre noe du har lyst til selv, og ikke gjøre som han vil. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Erlend, hvor gammel er du? Regner med du ikke er født i 85 (og er 24 år?). Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg stemmer for mastergrad i musikk med blokkfløyte som hovedinstrument. Det må være tøft. :!: I jizzed in my pants! Helt rått. Det er faktisk helt rått! Det er folk som gjør dette og det er jo drit hardt å lyktes. Min respekt går til dem Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Bli med i militæret (fremmedlegionen!), tjenestegjør i utlandet, og vis han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå