berge Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har problemer med å få mitt nye Gainward Ti4200 til å virke... Først kjøpte jeg ett (fra pcutstyr.no), og det var det feil med, så jeg sendte det tilbake og fikk ett nytt i posten. Var lykkelig, for nå skulle jeg endelig få gang på sakene. Men den gang ei. Kortet fungerer fint i ca. 1 min, men så blir skjermen helt svart, og det virker som om hele maskinen går i sleep-mode. Tviler på at det har noe med driverne å gjøre, for det klikket selv om jeg gikk rett in i BIOS-en, og stod der til det kikket. Sendte også dette kortet inn til rep, men da fikk jeg det tilbake med en lapp som sa at alt var visst i orden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. De på pcutstyr.no anbefalte meg å ringe support-telefonen deres (til 13kr/min) og høre. Tenkte at hvis jeg skulle ha noen sjanse for å få pengene igjen, så var det gjerne like så greit å ringe. Han mente at hovedkortet mitt gav for lite strøm til skjermkortet, og at jeg har vært heldig som ikke har brunnet hovedkortet. Lurer litt på hvor jeg finner ut hvor mye strøm hovedkortet gir til skjermkortet. Har lest manualen ut og inn, men finner det ingen plass. Hovedkortet er et "Giga-Byte GA-6BXE"... Noen som har noen triks på lager? Lenke til kommentar
abjork Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.plasma-online.de/english/upgrad...gabyte_tnt.html Dette kortet er så gammelt at det leverer ikke nok kraft over AGP-porten. Du kan bare bruke PCI-grafikk-kort eller skift HK Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du koplet vel strømkabelen fra grafikkortet inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå