AnaXyd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Heisann! Jeg er ute etter en ny telefon, da min gamle k800i begynner å bli utdatert. Jeg er svært glad i Sony-Ericsson, og vil ikke gå over til noe annet merke med det første. Med unntak av Apple, da jeg har en iPod Touch fra før av. Jeg har sett at SE snart lanserer noen nye telefoner, blant annet Satio og Aino. Begge virker knallflotte, og jeg klarer faktisk ikke å velge ut en av dem. I tillegg er jeg litt interessert i iPhone. Kan noen av dere hjelpe meg å velge? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Er det ingen som kan hjelpe meg her? :O Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er kamera viktig? Hvis ja, for all del unngå Iphone Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det kommer veldig ann på hva som er viktigst for deg. Er kamera det viktigste så gå for Satio. Er film og musikk viktigst gå for iPhone. Er PlayStation livet ditt så gå for Aino. Aller viktigst er nok å finne ut hvilken av disse telefonene du selv liker best. Jeg personlig ville ikke gått for noen av dem, men måtte jeg velge hadde det nok blitt iPhone. Få telefoner er like behagelige å bruke som den. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg bruker mobilkamera mye på ulike arrangementer osv, men dette er bare for å dokumentere stemningen slik at jeg husker det i ettertid. Jeg MÅ ikke ha et hardcore kamera på 12mpx! Selv om det sikkert er sweet. iPhone frister veldig kjenner jeg, da alt som er med den er så smooth utført. Menysystem, navigasjon, funksjoner osv. Den er jo genial! Syntes desverre skrivefunksjonene er litt vanskelige, og jeg er ikke like effektiv på iPhone som en vanlig mobil. Noen som vet åssen man skriver på Satio? Ser ikke ut som den har tastatur ihvertfall. Endret 6. august 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) lite review av Satio. Er nok kun touch-screen det går i der. Edit: Glemte å lime inn linken: Endret 6. august 2009 av Chainman Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Uten tvil Satio og videre rangering Aino og ......ja det holder med de to :-) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Ikke alle som har sansen for iPhone her skjønner jeg! Fremdeles usikker på om jeg skal ha iPhone, eller holde meg til Sony som fast kunde enda en gang! :S Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde glatt valgt iPhone for en billigere peng enn Satio ihvertfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Ja, blir iPhone billigere? Uansett, ingen her som har anelse når Satio kommer ut i butikkene? Står liksom ikke noe releasedato på SE sine sider. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg lurer også veldig på Satio. Alt for få mobiler som kommer med ok optikk og xenon blitz. På tide at SE kommer med en releasedato ja. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Satio virker jo veldig gunstig om man skal gå bort fra denne iPhone farsotten.. Jeg har alltid likt SE, men er litt skeptisk med tanke på touch skrivinga på den... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Da ble det iPhone 3GS! Håper jeg blir fornøyd...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå