elwapo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg har en pc her som jeg har installert windows XP på og den har ikke blitt godkjent av Windows XP Genuine Validation og det dukker derfor opp en slik dialogboks som jeg viser på bilde her. Denne vil jeg veldig gjerne ha bort, slik at den ikke maser om dette hele tiden. Endret 21. juli 2009 av elwapo Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 prøvd med en gyldig lisens? Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) prøvd med en gyldig lisens? Nei, men hvor skriver jeg inn denne hen ? Jeg har ingen nøkkel forran meg akkurat nå. Er det ikke mulig å få bort meldingen fordet ? Det må da være en prosess eller service som kjører denne opp, og jeg forsøkte å stoppe den som heter WGA tray, men den ville ikke stoppe, dvs den bare starter igjen med det samme... Endret 21. juli 2009 av elwapo Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må henge meg på denne. Hadde også en gyldig nøkkel. Går det ikke an å rullere tilbake en oppdatering? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 for å få bort meldingen må du ha en lovlig nøkkel samt aktivere Windows. for å aktivere Windows går du til: Klikk Start, velg Alle programmer, velg Tilbehør, velg Systemverktøy, og klikk deretter Aktiver Windows. http://support.microsoft.com/kb/307890 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 prøvd med en gyldig lisens? Nei, men hvor skriver jeg inn denne hen ? Jeg har ingen nøkkel forran meg akkurat nå. Er det ikke mulig å få bort meldingen fordet ? Det må da være en prosess eller service som kjører denne opp, og jeg forsøkte å stoppe den som heter WGA tray, men den ville ikke stoppe, dvs den bare starter igjen med det samme... Hvis du ikke har prøvd med en gyldig lisens betyr det at vi nå diskuterer piratkopiering. Dette er som de fleste vet ikke lov etter norges lover eller dette forumets retningslinjer Beklager, men du må nok søke hjelp andre steder eller kjøpe deg en lisens. Kan jo nevne at Windows 7 er rundt hjørnet, så ikke umulig å få et enda bedre OS enn XP Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 prøvd med en gyldig lisens? Nei, men hvor skriver jeg inn denne hen ? Jeg har ingen nøkkel forran meg akkurat nå. Er det ikke mulig å få bort meldingen fordet ? Det må da være en prosess eller service som kjører denne opp, og jeg forsøkte å stoppe den som heter WGA tray, men den ville ikke stoppe, dvs den bare starter igjen med det samme... Hvis du ikke har prøvd med en gyldig lisens betyr det at vi nå diskuterer piratkopiering. Dette er som de fleste vet ikke lov etter norges lover eller dette forumets retningslinjer Beklager, men du må nok søke hjelp andre steder eller kjøpe deg en lisens. Kan jo nevne at Windows 7 er rundt hjørnet, så ikke umulig å få et enda bedre OS enn XP Joo jeg vet det skal være mulig å stenge ned denne prosessen .. det er alt jeg trenger.. ! Stenge ned WGA-Tray prosessen og holde den borte så er jeg fornøyd jeg.. Men hvordan gjør jeg dette ? Den kjører jo opp uansett om jeg er tilkoblet nettet eller ikke så måå da være mulig å bli kvitt, med ett eller annet trix ! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 trikset har blitt nevnt tidligere; lovlig nøkkel + aktivering. noen ulovlige omveier kan vi ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 trikset har blitt nevnt tidligere; lovlig nøkkel + aktivering. noen ulovlige omveier kan vi ikke hjelpe deg med. Flinke brukere, fortsett slik. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Man kan heller ikke lukke programmet pa noen andre lovlige eller ulovlige maater.. Den eneste maaten er og aktivere. Bare sa det er sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå