[email protected] Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har en eksterd wd hardisk jeg har kobla opp på en laptop. Skulle flytte den over til en annen laptop, og når jeg koblet den til så skjer det ikke noe. Går inn i device manager, og der står hardisken under disk driver og det står at den fungerer perfekt. Men jeg får den ikke opp på min datamaskin, så er jo feil et sted.. Forslag?! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Høyreklikk på Min Datamaskin - Under Lagringsplass finner du Diskbehandling. Høyreklikk på Disken og velg endre stasjonsbokstav til noe som ikke allerede er brukt. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Den kommer ikke opp i det hvite vinduet, men i det vinduet under kommer den opp som disk 2, unknown - unreadable, men disken fungerte nå helt fint på den andre laptopen.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 foreløpig fikset.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå