Titanica Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Håper jeg poster i riktig forum nå. Når jeg skrur på min Nokia N82, så står det først "Installerer" og etter en stund kommer det opp en melding: "Ikke klarert programvare funnet på minnekort. Gå til programbehandling for å installere" men når jeg går til programbehandling så står det "installert" på alt. Er det mulig å få bort dette installasjonsskriptet som kjører i oppstarten, evt. finne ut hvilket program det er og prøve å installere det på nytt? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er sannsynlig vis ett tema(themes) du har installert på minnekort. Prøv å reinstaller alle temaene du har lagt inn. Og helst flytte de til telefonminne. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Det er sannsynlig vis ett tema(themes) du har installert på minnekort. Prøv å reinstaller alle temaene du har lagt inn. Og helst flytte de til telefonminne. Det funket! Tusen takk. Endret 22. juli 2009 av Titanica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå