Gå til innhold

The Wanted (NBC Special) - Diskusjons tråd

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

The Wanted:

This NBC News special event brings together an elite team with backgrounds in intelligence, unconventional warfare and investigative journalism in an effort to see accused terrorists brought to justice.

Release date på serien var 20 July 2009.

Første episode handler om Mullah Krekar, og hvorfor han fortsatt er i Norge når han er terrormistenkt. Her får vi se norske politikere prate om Mullah Krekar, samt og hvorfor de "beskytter" ham i Norge.

Sjangeren er dokumentar.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av de bedre dokumentar-programmene utenfor Discovery på en god stund. Følte meg nesten flau av å være norsk, med tanke på at regjeringen har gjort så lite i Mullah Krekar. Var flere ganger under første episoden at jeg tenkte på å bare rett og slett gå å drepe Mullah Krekar, fikk så medlidenhet for journalisten som ble drept.

Lenke til kommentar

vet ikke helt hva jeg skal si på dette jeg. Som norsk var det mest spennende fordi de filmer i Norge (ja jeg er overfladisk) og snakket med Siv jensen og Carl I hagen (for et sjokk!).

Men jeg fikk ikke så mye ut av det til slutt. Det meste som sies vet de fleste fra før og også en del amerikanere som dette programmet i første omgang er rettet mot.

Utrolig dårlig redigering og rare kamerabevegelser gjorde presentasjonen useriøst.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Menne... De var tøffinger de "journalistene" da.... De var jo helt klart i livsfare på grønland når de satte opp overvåkningsutstyr utenfor leiligheten til Krekar. Uff, så mange skumle mennekser der som hadde drept dem om de hadde skjønt de var ute etter Krekar!

Nei, men journalistikken var lavpannet og dårlig. Når jeg først så traileren trodde jeg at det var en dramaserie, som tok opp real life historier. Men det var enda værre.

Selv om jeg er enig i alt de sier, og de har mye gode poeng, måten de fremfører det på ser ut som ensidet journalistikk med vendettatendenser, ikke "etterforskningsjournalistikk".

Ut med Krekar, og ut med dårlig TV

Lenke til kommentar

Det eneste jeg fikk ut av denne dokumentaren er at USA nok en gang skal leke verdenspoliti og være moralens høysete.

Hva med å intervjue andre enn FRP-politikere og en idiot som ikke kan svare for seg?

Makan til drittproduksjon skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...