int20h Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det siste året har Toshiba fokusert på DVD-oppskalering, men Blu-ray-spøkelset er neppe til å komme unna. Les mer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det var vel egentlig på tide, er grenser for hvor lenge man skal sitte å furte etter å ha tapt kampen. De lagde et par bra HD DVD spillere, så de bør vel ha en god mulighet til å ta noen andeler av BD markedet også. Jeg var selv HD DVD mann, men startet å kjøpe BD ganske fort når jeg skjønte hvor det bar henn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Om de tror de kan tjene penger på Blu-ray så bør de selvsagt bli med i markedet, men det kan nok være lurt å vente slik de har gjort til formatet har blitt modent nok og til de ser om markedet blir stort nok. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Få ned prisen litt og sleng med en 47" full HD TV, så støtter jeg HD-DVD toshiba! Men sånn ellers er det jo ikke så veldig fint vær ute.. EDIT: HW web scriptere..! kan dere sette "Send kommentar" knappen før de to andre linkene i TAB-rekkefølgen? Dere hadde det jo før, men så slutta dere.. 4-5 innlegg har vel gått i dunken pga jeg får lese rettningslinjene ved å trykke på TAB + Enter.. Endret 21. juli 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
saivert Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Blu-ray spillere oppskalerer også DVD. Og en oppskalering blir nå alltid en oppskalering. Kan ikke trylle frem pixler som ikke finnes. bIsk0p: bruk musa og klikk på "Send inn din kommentar" slik som alle andre folk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 For det første er dette bare løse rykter, rykter som har florert siden før HD DVD ble gravlagt. Toshiba burde heller satse stort på å få integrert digital distribusjon i produktene sine, slik som andre har begynt med. De fleste bør ha fått med seg at platemediets tid er snart forbi. Vi har allerede sett at blant annet Get leier ut filmer gjennom kabel-TV, og HD PVR-boksene til Canal Digital støtter det. Det finnes TVer som har USB- og nettverkstilkobling, og dette er bare begynnelsen. Vi har allerede sett at musikk blir solgt i store mengder over nettet, det samme vil snart skje med film også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå