osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Da her man bestilt seg en SL55... Det blir en god bursdag i år, ja Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Det skal jeg fortelle deg, Mr. Club-siemens: Jeg jobber i CopmuterCity i Oslo, og har bestilt via Brightpoint. den er ventet inn i slutten av uke 21 8) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ser på prisanslag på web-shopper at SL55 blir DYRERE enn t610..... Det var litt uventet med tanke på specsene på t610 i forhold til SL55..... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg betaler ca. 3800 for min, med cam... Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Specs'ene er vel temmelig like. Likt minne, stort sett de samme funksjonene, SL55 mangler BT og har dårligere display, T610 mangler høyttalerfunksjon og har dårligere kamera uten blitz. SL55 har et design som gjør den til et smykke i forhold til T610, som er ganske kjedelig utformet. Jeg synes det er logisk at SL55 er dyrere. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skjermen til SL55 sier noen (har selv ikke sett den så skal ikke åpne kjeften) er på nivå med Nokia 3510i...... Dette er jo svært dårlig hvis det stemmer. Ellers så var visst batteritiden ganske dårlig i forhold til lignende modeller i pris. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 'noen' antar jeg er mobil.se SL55-displayet er meget bra faktisk, enda bedre enn på S55 (som også er bedre enn 3510i). Batteriet holder i 200 timer, det burde ikke være noe problem siden man kan klattlade og lade om natten. Uansett, hva skulle 'lignende modeller' være... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nei, det var et forum etsted. Mulig Esato..... Forsåvidt så mente jo mobil det også. Men vi er jo enig om å ta de med en klype salt. De skrev jo at t310 hadde BT! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Specs'ene er vel temmelig like. Likt minne, stort sett de samme funksjonene, SL55 mangler BT og har dårligere display, T610 mangler høyttalerfunksjon og har dårligere kamera uten blitz. SL55 har et design som gjør den til et smykke i forhold til T610, som er ganske kjedelig utformet. Jeg synes det er logisk at SL55 er dyrere. man får blitz for å klikke under t610en Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Personlig synes jeg t610 ser bedre ut enn sl55, men det er jo opp til hver enkelt hva en liker. På http://www.esato.com/phones/index.php?phone=80&cp=74 ser du jo at t610 er bedre på noen ting f.eks. standbytid, taletid, HSCSD, bluetooth, flere farger, wap, innebygget kamera. Det spørs jo selvfølgelig hva du skal bruke den til også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 SL55 har jo også WAP.... Personlig synes jeg at t610 er skikkelig stygg... Jeg er riktignok siemensfan, og grunnen til at jeg velger denne telefonen, er design, jeg har ikke et faktisk behov for High speed, BT eller 65000 farger i displayet! Hadde jeg hatt behov for det, hadde jeg valgt nokia 3650 eller tilsvarende. SL55 er liten, sexy, og det er en SIEMENS 8) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Som sagt smak og behag. Syns det er helt rett at folk velger det de vil, og irriterer meg grenseløst over folk (både Siemens, Nokia og SE) som på død og liv skal forsvare merket sitt. Jeg er SE-fan men vil anbefale andre telefoner også overfor fremmede. Det håper jeg virkelig dere andre gjør også. Lenke til kommentar
OleI Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvorfor ikke vente på SX1? Er det kommet en mer realistisk leveringstid på denne? Lenke til kommentar
T-man Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Fordi at SX1 ikkje er ein mobil som SL55. SX1 er ein Smartphone, ikkje ein "normal" telefon som SL55. SX1 er vel ikkje ferdig produsert enda trur eg.. Men det siste seier at den kjem i july/august. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 man får blitz for å klikke under t610en Som tilleggsutstyr ja, men det er irellevant, spesielt siden vi diskuterte pris også. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Fordi at SX1 ikkje er ein mobil som SL55. SX1 er ein Smartphone, ikkje ein "normal" telefon som SL55. SX1 er vel ikkje ferdig produsert enda trur eg.. Men det siste seier at den kjem i july/august. Går vel an å vente på SX1 for det.... Hvis det finnes en PDA-telefon som jeg kunne tenkt meg så måtte det blitt den. Apropos så er det en Symbian telefon og ikke smartphone. Smartphone er Microsoft.......... Lenke til kommentar
T-man Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Eg veit at Smartphone egentleig er microsoft, men om du har peil på mobber bør du vite at det nå er eit samlebegrep på symbian/ms mobiler for dei fleste. levlex, kva om man ikkje har bruk for ein mobil som sx1 då? ikkje alle har det veit du. Og ikkje alle gidder vente, fordi de faktisk har råd til å kjøpe fleire enn ein mobil i året... ikkje alle er som deg veit du. eg syns det er en god ting å kjøpe sl55 nå om man ikkje har bruk for sx1, evnt kjøpe den som vente telefon på sx1. denne topicen er vel ikkje om kva du har lyst på... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Eg veit at Smartphone egentleig er microsoft, men om du har peil på mobber bør du vite at det nå er eit samlebegrep på symbian/ms mobiler for dei fleste. levlex, kva om man ikkje har bruk for ein mobil som sx1 då? ikkje alle har det veit du. Og ikkje alle gidder vente, fordi de faktisk har råd til å kjøpe fleire enn ein mobil i året... ikkje alle er som deg veit du. eg syns det er en god ting å kjøpe sl55 nå om man ikkje har bruk for sx1, evnt kjøpe den som vente telefon på sx1. denne topicen er vel ikkje om kva du har lyst på... Smartphone er ikke et begrep for telefoner med symbian. Da kalles det symbianphones eller symbian-telefoner. Det virket bare litt feil å si at ikke SX1 er aktuell bare fordi det er en symbian. Det er jo idiotisk! Lenke til kommentar
T-man Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 levlex, smartphone er nå eit begrep vi brukar på både symbian og MS mobiler nå, selv om det som eg sa egentlig er MS. Eg mente med min post at ikkje alle har bruk for en SYMBIANmobil. førnøgd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå