tokik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei hei godtfolk. Jeg har nå endelig fått kastet ut mitt philips "hjemmekinoanlegg" der det fantes null av tilkoplingsmuligheter. Derfor bør jeg ha et nytt teknologisk møbel i min stereobenk. 1) Tv-Thomson full hd med 3-hdmi innganger 2) Motorola Digital-tv dekoder med utganger: hdmi, scart, spdif, toSlink 3) stuePc P2-M2A690G med utganger: hdmi, spdif, 8-kanal ut Har sett litt på en rimelig 5.1 hos komplett: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=481453 Det jeg da egentlig spør om er jo: 1) Recieverne har jo nå gjerne 2-3 hdmi innganger.. Tar disse bare bilde, slik at den oppskalerer og switcher riktig kilde til utgangen? 2) Fins det ikke noen 5.1 forsterkere som bare fikser lyd og ikke bilde? For siden jeg har nok med hdmi innganger så kan jo tv-en løse dette sjøl. 3)Tips.. prisklasse reciever er nok under 4000 Med Vennlig Helsing Tor Erik, god sumar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da hadde jeg sett på en Onkyo TX-SR507 så kjører du alle HDMI kablene dine inn i denne og èn ut til TV du får t.o.m HD lyd for en veldig billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå