Lock-Aze Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Som nevnt i topic, trenger ett godt tastatur og en god mus til PS3'en min.... Hvor kan jeg få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eventuelt kan du gå på www.komplett.no eller andre nett leverandører av datautstyr. Sjekk gjerne ut www.prisguide.no . Om du ser noen du synes ser interessante ut, kan du foreksempel Google de, og sjekke bruker anbefalinger, eller rett og slett google etter bra keyboard til en PS3. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Siden du kommer med ett slikt inlegg, istedenfor å svare meg på det jeg faktisk spørr etter, så regner jeg med at du heller ikke har funnet det... Har sjekket både google og div nettbutikker uten å finne ett skikkelig vanlig norsk tastatur/mus kombo til PS3. Eneste jeg finner er enten ett minitastatur som jeg kan montere på kontrolleren, eller logitech sitt engelske tastatur med innebygd mus. Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har sett et sånt tastatur og mus på forskjelige Spaceworld-butikker i Oslo og Moss. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Siden du kommer med ett slikt inlegg, istedenfor å svare meg på det jeg faktisk spørr etter, så regner jeg med at du heller ikke har funnet det... Har sjekket både google og div nettbutikker uten å finne ett skikkelig vanlig norsk tastatur/mus kombo til PS3. Eneste jeg finner er enten ett minitastatur som jeg kan montere på kontrolleren, eller logitech sitt engelske tastatur med innebygd mus. Jeg skjønner ikke problemstillingen din, vil du ha et originalt Sony PS3 keyboard og mus finnes det ikke, annet en det du nevner. Men det som er bra med PS3 er at du kan bruke omtrent alle mus og tastatur du finner (ikke i alle spill selvfølgelig). Og siden du spør om tastatur/mus til PS3, har jeg jo svart deg riktig, ettersom det jeg skriver over her. Jeg aner jo heller ikke hvordan keyboard/mus du liker, så det må du nesten finne ut selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=33 Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=33 Tror fyren er ute etter et tastatur med mus "innebygd" (av typen Microsoft Media Center tastaturene). Jeg aner ikke om PS3 støtter disse...eller hvorfor noen vil ha disse..men det er offtopic. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Siden du kommer med ett slikt inlegg, istedenfor å svare meg på det jeg faktisk spørr etter, så regner jeg med at du heller ikke har funnet det... Har sjekket både google og div nettbutikker uten å finne ett skikkelig vanlig norsk tastatur/mus kombo til PS3. Eneste jeg finner er enten ett minitastatur som jeg kan montere på kontrolleren, eller logitech sitt engelske tastatur med innebygd mus. Du kan da bruke hvilket som helst data tastatur til PS3. Om du vill ha et offisielt har dem det også. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=33 Tror fyren er ute etter et tastatur med mus "innebygd" (av typen Microsoft Media Center tastaturene). Jeg aner ikke om PS3 støtter disse...eller hvorfor noen vil ha disse..men det er offtopic. Nei, det er ikke det jeg er ute etter... Skal forsøke å bare kjøpe meg ett standard mus tastatur og se om jeg får det til å fungere med PS3'en min, fikk ikke det forrige til å fungere.. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 heh, og da seg jeg ikke hvorfor forslaget til andr3asb var så illle, da alle de standard USB tastatur og musene jeg har prøvd med min PS3 har fungert. Man har ikke "PS3" knappen på tastaturet men den knappen er jo ikke så overdrevent brukt så det ligger ikke noe savn der. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Yep, har et gammelt logitech trådløst tastatur her, funker fint på ps3'en. Nedturen er at musen som følger med er PS/2 .. Men den jeg linket til er usb på begge Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Der fikk jeg det til å fungere, desverre ikke med blåtann tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå