doeverli Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 har en sony ericsson md400 som jeg ønsker å bruke utenlandsk simkort i, den er i dag telenor låst men har opplåsningskoden til den. noen som vet hvordan man legger inn koden? I beskrivelsen jeg har fått står det skyv joystick en gang til venstre, 2 ganger på * tasten og så joystick til venstre igjen. Litt vanskelig på et usb modem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Never mind Endret 21. juli 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kommer det ikke opp en meny der du kan skrive inn koden om du setter inn et sim-kort fra en annen leverandør da? Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 har en sony ericsson md400 som jeg ønsker å bruke utenlandsk simkort i, den er i dagtelenor låst men har opplåsningskoden til den. noen som vet hvordan man legger inn koden? I beskrivelsen jeg har fått står det skyv joystick en gang til venstre, 2 ganger på * tasten og så joystick til venstre igjen. Litt vanskelig på et usb modem Har gjort det med andre Mobile bredbånd... da sette jeg i simkortet jeg ønsket å bruke koblet til pc'n... der du legger inn pinkode fikk jeg da spørsmål om opplåsningskode. Ikke sikkert dette virker på ditt modem, men det virket for meg Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kva med å kontakte kundesørvis f.eks. på tlf. 09000, og spørje? Eg hadde eit Option eitt eller anna (det vanlege 1 kr. USB-modemet til Telenor), og då fungerte det slik at eg fekk lenke til eit spesielt opplåsingprogram, der eg måtte skrive inn koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå