WideBoy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sorry om temaet virker litt agresivt. Men dette kortet fryser maskinen min på random og jeg har prøvd alle løsninger mulig uten hell. Og det er ikke mye å hente hos XFX sitt suport. Jeg er da ganske klar for et nytt hovedkort før HDDene mine tar skade av random avsluttninger. Delene jeg har nå er : Ram - DDR3 CPU - Intel Quad Core GPU - XFX GeForce 285 PSU - 700w (dette er MEGET basic info, vet det. men jeg husker ikke alle navnene i hodet nå, jeg sitter på jobb og redigerer posten da jeg kommer hjem med fulle navn på delene mine.) Så er det noen som har noen gode tips til et stabilt HOvedkort? SLI er ikke nødvendig, akkurat nå vil jeg bare ha et godt stabilt hovedkort jeg kan game og se film med. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Om du ikke må på død og liv ha SLi så kan fyre av en kryssermissil mot Nvidia og be dem ryke og reise. Du kjøper da enten ett HK med P45 brikkesett (Billigere) eller ett med X48 brikkesett (Dyrere, hvassere Crossfire støtte) uansett produsent bare du styrer unna MSI som gjør det dårlig på 775 plattformen. Bare sjekk at det er DDR3 støtte, P45 og X48 serien har dobbel minnekontroller og støtter både DDR3 og DDR2 så det er opp til produsenten og velge hvilken type minne deres kort skal ha. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Takkker, nei SLI er ikke noe jeg anser som viktig. Jeg kjøper heller et nytt GFX kort da jeg skulle trenge det i framtiden enn å ha to påhengs motorer durene i tårnet. Da da kjører jeg nok et Asus kort med X48 og DDR3.. om jeg finner et Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå