schtaaf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei, jeg skulle gjerne adressert ressurser innen for et ICE-nettverk basert på D35-routere, dvs at jeg gjerne skulle hatt mulighet til å sette opp dynamisk DNS med peker til routeren og også kunne rute porter til bestemte IP-adresser. Har kontaktet ICE om dette, og de svarer, ganske arrogant, at dette lar seg gjøre men at de ikke vil/kan hjelpe meg med det. Trenger ikke hjelp til å gjøre dette, men etterlyser manual der jeg kan lese om hvordan. Har gjort dette mange ganger med annet utstyr. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 På ICE sine sider beskrives det jo hvordan man logger på routeren og i det lille bildet man kan se av grensesnittet på den siden ser det da ganske så greit ut!? På menyen til venstre har du både Portforwarding og Dynamic DNS. Link til bilde Lenke til kommentar
schtaaf Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk skal du ha. Etterlyste vel egentlig en User Manual, men får sette meg ned ved routeren i 'real time'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå