abene Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Spammengden fortsetter å øke fordi stadig flere lar seg lure. Les mer Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er jo ikke rart at de spyr ut spam hvis ca 10% er interresert i produktet. Trodde det lå mer rundt 1% eller lavere, noe som også utgjør mye når man tar totalen i betraktning. Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er jo det samme med telefonsalg.. man skulle tro ingen kjøpte ting over telefon, mens vi bikker godt over 100 salg dagen på jobb, så en viss effekt har det jo, så det er ikke rart telefonsalg fortsatt eksisterer Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Greylisting + SpamAssassin (samt at jeg er forsiktig med å bruke mailadressen min til å registrere meg i hytt og gevær) - jeg har ikke sett spam på hovedmailadressen min på 5-6 år. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er jo ikke rart at de spyr ut spam hvis ca 10% er interresert i produktet. Rundt 12 prosent av deltakerne svarte faktisk på spammeldingen fordi [...] Dette er 12 prosent av de som faktisk svarte. Det er ikke 12 prosent som svarer. Stor forskjell. Forøvrig "klikker" jeg som regel på spammeldingen for å markere den som lest eller for å slette den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå