Gå til innhold

Gratis Domener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt det dere har postet er jo bare subdomener...

Det finnes det jo hundre av!

Et lite søk i google skulle gi mere enn nok subdomener.

Her er noen jeg vet om:

www.moo.no Her får du dittnavn.moo.no

www.jippi.org Her får du dittnavn.jippi.org

Noen som hvet om noen ordentlige domener man kan få gratis?

(Bortsett fra dot.tk)

Lenke til kommentar

domener er nå såpass billige at jeg ikke kan skjønne hvorfor du på død og liv må ha det gratis. Det fantes en stund et par tjenester som delte ut gratis .com og .net domener, men dette førte til at alle gode domener ble reservert av disse firmaene, og at hvem som helst kunne kjøpe opp domene du lånte av dem.

Lenke til kommentar
domener er nå såpass billige at jeg ikke kan skjønne hvorfor du på død og liv må ha det gratis. Det fantes en stund et par tjenester som delte ut gratis .com og .net domener, men dette førte til at alle gode domener ble reservert av disse firmaene, og at hvem som helst kunne kjøpe opp domene du lånte av dem.

Jeg må ikke på død og liv ha ett gratis domene...

Men, jeg vil jo gjøre alle ting billigst mulig, så ett gratis domene hadde ikke gjort meg noe!

Hvis du kunne velge mellom ett domene som kostet penger og ett gratis-domene, regner jeg med att du ville valgt det gratis! :p

Jeg synes forøvrig att domener fortsatt er steindyrt.

Det burde ikke koste noe særlig i det hele tatt! :D

Lenke til kommentar
synes ikke at de i overkant av hundre kronene det koster for et .com .org  eller .net domene på www.domeneshop.no er så veldig mye egentlig med tanke på hva domener engang kostet.

Jeg vet at de kostet mye mer før, men de 125 kronene som det koster per år, er jo 125 kroner.

Og hvis man kan velge mellom å få ett domene til 125 per år, eller ett domene til 0 kroner per år, så velger man jo selvfølgelig det siste!

Da sparer man jo øhhh.... 125 kroner per år! :lol:

Lenke til kommentar

Og hvis man kan velge mellom å få ett domene til 125 per år, eller ett domene til 0 kroner per år, så velger man jo selvfølgelig det siste!

Det kommer jo helt ann på. De som gir bort domener gratis, er eierne av domenet, ikke du. Så hvis det viser seg at du faktisk vil kjøpe domenet senere, så kan de ta akkurat det de vil...

Moral: Alt er ikke like gratis som det ser ut til :-)

(eller noe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...