Offpist Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Vet dere om noen steder der man får gratis domener. Her er de jeg vet om: www.dot.tk www.cjb.net Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 www.home.no Får vel ikke noe gratis domene der? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 www.home.no Får vel ikke noe gratis domene der? Ja, du sier noe der. Gratis domene får du vel bare hos dot.tk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er flere hundre sider man kan få sub-domener, men det er veldig få du kan få gratis domener. Eneste side jeg hvet om er dot.tk. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg fikk mitt gratis for noen år tilbake Et .com domene da. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hmm.. tror det er noe gratis .no-ip.com greier du kan få gratis.. Ikke akkurat det beste... Jeg anbefaler at du kjøper et domene jeg.. Koster ikke mer enn ca 150 kr i året :wink: Lenke til kommentar
neXon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 her er litt å velge i http://www.ulimit.com/en/ Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://cjb.no/ gir gratis .cjb.no og .i2.no uten reklame. Dette er den beste redirect servicen jeg har vært borti hvertfall.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 da har ikke du vert borti .tk Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Joda, men likte det ikke.. Treigt, reklamepopup osv. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Treigt, reklamepopup osv. Det er treigt, ja, men reklamepopupen kan man slå av hvis man logger inn. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jepp Ta av for de t sjorte greiene.. 'Du kan vinne en t sjorte hvis du har en banner på siden din' jaja.. Mvh Anders!! =) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Alt det dere har postet er jo bare subdomener... Det finnes det jo hundre av! Et lite søk i google skulle gi mere enn nok subdomener. Her er noen jeg vet om: www.moo.no Her får du dittnavn.moo.no www.jippi.org Her får du dittnavn.jippi.org Noen som hvet om noen ordentlige domener man kan få gratis? (Bortsett fra dot.tk) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 domener er nå såpass billige at jeg ikke kan skjønne hvorfor du på død og liv må ha det gratis. Det fantes en stund et par tjenester som delte ut gratis .com og .net domener, men dette førte til at alle gode domener ble reservert av disse firmaene, og at hvem som helst kunne kjøpe opp domene du lånte av dem. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 domener er nå såpass billige at jeg ikke kan skjønne hvorfor du på død og liv må ha det gratis. Det fantes en stund et par tjenester som delte ut gratis .com og .net domener, men dette førte til at alle gode domener ble reservert av disse firmaene, og at hvem som helst kunne kjøpe opp domene du lånte av dem. Jeg må ikke på død og liv ha ett gratis domene... Men, jeg vil jo gjøre alle ting billigst mulig, så ett gratis domene hadde ikke gjort meg noe! Hvis du kunne velge mellom ett domene som kostet penger og ett gratis-domene, regner jeg med att du ville valgt det gratis! Jeg synes forøvrig att domener fortsatt er steindyrt. Det burde ikke koste noe særlig i det hele tatt! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 synes ikke at de i overkant av hundre kronene det koster for et .com .org eller .net domene på www.domeneshop.no er så veldig mye egentlig med tanke på hva domener engang kostet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 synes ikke at de i overkant av hundre kronene det koster for et .com .org eller .net domene på www.domeneshop.no er så veldig mye egentlig med tanke på hva domener engang kostet. Jeg vet at de kostet mye mer før, men de 125 kronene som det koster per år, er jo 125 kroner. Og hvis man kan velge mellom å få ett domene til 125 per år, eller ett domene til 0 kroner per år, så velger man jo selvfølgelig det siste! Da sparer man jo øhhh.... 125 kroner per år! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vet at de kostet mye mer før, men de 125 kronene som det koster per år, er jo 125 kroner. -Fattiglus, hva skal du med et domene hvis du ikke har råd til et? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Og hvis man kan velge mellom å få ett domene til 125 per år, eller ett domene til 0 kroner per år, så velger man jo selvfølgelig det siste! Det kommer jo helt ann på. De som gir bort domener gratis, er eierne av domenet, ikke du. Så hvis det viser seg at du faktisk vil kjøpe domenet senere, så kan de ta akkurat det de vil... Moral: Alt er ikke like gratis som det ser ut til :-) (eller noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå