Gjest bestilleren Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå er det hovedsaklig snakk om siden, oriononlineshop http://www.orion-erotic.no/index_home.html har lyst til å bestille noen varer derifra, men jeg vil helst ikke at de på posten for eksempel skal se at jeg har bestillt noe fra en erotisk butikk. Er kanskje litt dumt å tenke slik, men det gjør jeg. bor også fortsatt hjemme. Så om noen har litt erfaring med den siden kanskje, og kan si om pakken vil bli diskré og lignende. takk Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dette står i kundeservicen deres Datasikkerhet / Diskresjon Hvert brev og hver eneste pakke vi sender til våre kunder, blir sendt i en fullstendig nøytral konvolutt eller eske - kun med "O. P. A/S, Postens Godssenter" som avsender. Det er ikke på noen måte mulig å se hva pakken din inneholder. Hos Orion kan du også være helt sikker på at dine personlige data blir behandlet strengt fortrolig og er forsvarlig sikret. Vår policy er at vi aldri selger eller leier ut/låner ut adresser til noen. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Eks kjerringa bestilte fra Kondomeriet. Kom i helt anonym eske, og ingen har aning på hva det var. Husker ikke avsender, men var Scanweb eller noe sånt. De på posten har ikke peiling på hva pakken inneholder heller, så her er det bare å bestilte til du går tom for penger! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Varer fra Orion kommer i en forsending hvor det bare står PS og en adresse som avsender. Handla mye derfra så det veit jeg med sikkerhet. Veldig diskre forsendelse. Umulig å skjønne at det er derfra du har bestillt med mindre de har bestlit derfra selv og da er det jo ganske dobbeltmoralsk å dømme deg for det. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Erotikknett sender også veldig anonymt, tror det står E-nett og en eller annen postboks som avsender Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg vurdere å kjøpe en håndholdt vagina? noen som har erfaring med disse? jeg tror jeg legger budsjettet på 500kr ca. takker for all hjelp Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Legg på noen kroner også kjøper du fra: http://www.fleshlight.no/ Har aldri prøvd, men skal vist nesten føles ekte.. Noe jeg tviler på men. Noen som har prøvd sånt? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. (trådtstarter har også fått svar på spørmålet sitt). Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg