InToRv Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå har jeg brukt min nye Aspire 7735z i 2 uker, og det trådløse på denne pcen fungerer virkelig ikke bra. Jeg mister nett meget ofte, og må restarte WLANET på pcen for at det skal starte opp igjen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Har Googlet litt rundt uten å finne noen andre med samme problem.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 HA! Må gå liott off topic her, men kanskje du kan svare på dette: Er det n-draft eller "bare" 802.11g? Se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1131711&hl= Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Ingen anelse egentlig, har det noe betydning for problemet mitt? Ganske ubrukelig med en bærbar pc som trenger kablet nett.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sjekk for evt. driveroppdateringer. Og det med n-draft var noe jeg lurer på av egen interesse, så hadde satt pris på svar Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har 802.11 b/g/Draft-N WLAN. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvordan sjekker jeg hvilke drivere pcen har og hvordan updater jeg? Er litt redd for å kåle til for mye... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har 802.11 b/g/Draft-N WLAN. Hei! Hvordan vet du det? Se linken min, så skjønner du hvorfor jeg spør. Drivere finnes her: http://acer.no/acer/service.do?LanguageISO...;CRC=3005844799 Men du må først vite hvilken du har. PS: Microbølgeovner etc. kan påvirke WLAN. Driverene ser do gamle ut.... Finn ut hvilken du har, så kan man sikkert finne en ny og oppdatert. Evt ring Acer (siste er ikke dumt). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei!Hvordan vet du det? Se linken min, så skjønner du hvorfor jeg spør. Hmmm... Ser det nå ja, men alle steder jeg har lest så langt er Draft-N spesifisert. Forsøk om SIW kan finne det ut. Programmet viser også hvilke driverversjoner dere har. Ellers mener jeg å ha sett et sted at det er snakk om et Intel WL-kort og da kan kanskje denne siden være verdt å teste: http://www.intel.com/support/wireless/detect.htm Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hmmm... Ser det nå ja, men alle steder jeg har lest så langt er Draft-N spesifisert. Eneste plassen som lister den med Draft-n er Elprice.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis du søker på Google finnes det flere steder, blant annet her under Key Features. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er mange modellerutgaver av hver eneste ACER modell. Jeg henviser til dem som har LX.PC30X.060 som varenummer. Dette gjelder dem som Komplett, Elprice, MPX mfl forhandler. Disse SKAL være like. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da finner dere nok ut av det! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) WLANET har nå streiket på min og bare min pc. Vi har 4 pcer i leiligheten og det er kun min som ikke virker, så nå sitter jeg med en lang og upraktisk kabel som jeg må bære rundt i leiligheten, er det ingen som vet hva som kan gjøres? http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=2390289296 Hvordan skal jeg finne ut hvilken av WLAN/LAN driverene som er til pcen min? /verdt et forsøk. Trenger også Windows 7 drivere... Endret 27. juli 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Venter på at posten kommer med min, så kan jeg evt gi deg en link. (Posten er VANVITTIG trege) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fikk akkurat oppdatert WiFi (selv om det funket fint her) via WindowsUpdate. Prøv det. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Jupp, den fikset problemet mitt også. Funker mye bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå