Wabby Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noenganger så vet jeg ikke hva som skjer, men hvis noe skal gå galt så gjerne alt på endag... Selv så svarte jeg på et foruminlegg og uka etter så skjedde det med meg ! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s...4888#post114888 Noen andre som har hatt skikkelig uflaks ? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 trodde du hadde en evighetsmaskin eller? hehe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 trodde du hadde en evighetsmaskin eller? hehe nei, men samma dagen så røyk vitereima, kokte litt... og annet møkk.... Men men, har en spjut ny maskin og kasse liggende =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kondolerer Men jeg skjønte ikke en dritt jeg, for engang så skulle jeg prøve kjøre bilen til mamma (da en mondeo) så lærte hu meg det med å gire uten å klutsje, kult, men er det no bra for kassa? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Kondolerer Men jeg skjønte ikke en dritt jeg, for engang så skulle jeg prøve kjøre bilen til mamma (da en mondeo) så lærte hu meg det med å gire uten å klutsje, kult, men er det no bra for kassa? Helt greit bare du ikke trykker den inn med vold og du hører drevene skraper... Synkroniseringen skal sperre helt til omrdreiningene på akslingen og maskin er tilnærmet lik... (ble litt rar forklaring, men men?) Lenke til kommentar
Kuli2001 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 hei jeg er en gutt som søker etter byggetilatelse. på minecraft heter jeg kuli2001. jeg håper å kunne få det så fort som mulig vennelig hilsen kuli2001 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå