Gå til innhold

Ekstrem varme, hvordan skru opp Multicom IFL90?

Anbefalte innlegg

Hei, nå er jeg så forferdelig lei av at skolelaptopen min, Multicom IFL90+ går varm hele tiden.

Den er konstant varm, noe som gjør at viften går på max til en hver tid, dette blir selvfølgelig veldig irriterende, spesiellt i skolesituasjoner.

Med en gang jeg prøver å spille et spill i mer enn 5 minutter skrur den seg også av.

Jeg vet det er mange andre som har dette problemet og, så jeg sendte en mail til Multicom for å høre hva de kunne gjøre for dette. De sa det ville koste 600 kr for at de skulle fjerne støv, noe som er uhørt.

Så nå tenker jeg å kjøpe trykkluft på boks og fjerne støvet selv, for å se om det hjelper litt, det er bare et problem... hvordan skrur man denne maskinen opp, jeg har prøvd før, men kommer aldri til viften. Kan noen være så hyggelige å forklare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme laptopen, men har aldri hatt noe varmeproblem.

Det er en vifte under "B" ihvertfall. Skrur bare opp de fire skruene. Vet ikke om det er flere. Under A og C er det ram og hdd, så der finner du ikke vifter. Kan hende du finner flere om du skrur opp mer, men det får du finne ut av selv.

case.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...