Nickless Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flere enn meg som er utrolig skuffet over hvor pinglete svineinfluensaen faktisk er? Etter media oppmerksomheten å dømme burde vi jo alle vært døde for lengst. Jeg husker jeg lo hardt når avisene skrev at over en million nordmenn ville dø av svineinfluensa før jul. Var jævlig morsomt. Svineinfluensa er SOM REGEL IKKE MER skadelig dersom du ikke har sykdommer som påvirker ditt immun forsvar. Kan dere gi faen i å grine som små barn som tror på alt VG skriver?! det henger fankern ikke på greip så hadde jo vært sinnsykt kult om verden faktisk fikk vite sannheta. Før jul? Kom ikke den i april/mai en gang xD lurer på om jeg har fått det nå, har astma i tillegg. This shall be fun Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvor lenge varer faenskapet? Har sittet og snufset i hele dag, tendenser til hodeverk, kjenner det begynner å skje ting i halsen samt at jeg er merklig trøtt. Edit: Fryser og har kroppsverk i tilleg, er vel bare å starte med å planlegge begravelsen. Knall at symptomene begynner å gi utslag en fredag formiddag... NOT! Endret 4. september 2009 av toeblast Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Symptomer viser seg ca etter 2-3 dager etter smitte, du kan ikke smitte andre etter en ukes tid. Så tar vel sikkert ca en uke. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gah, trur jeg har dratt på meg svineinfluensaen. Måtte dra fra jobb i går (Hvis alle på jobben blir smitta er det KRISE), med helt ubrukelig hals, kropssmerte og følte meg ganske så fjern. Kjipt å få det rett før helga Lenke til kommentar
o0 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er litt kult da Gratulerer! Jeg også vil få dette så fort som mulig da jeg mest sannsynlig ikke blir veldig syk av det, og at man får beskjed om å holde seg hjemme i 7 dager. 1 uke betalt fri, fantastisk. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg er i ferd med å bli bedre nå, og det var ikke så ille som media skal ha det til; omtrent som en vanlig influensa (dog veldig lite problemer med nese og hals, hos meg iallefall). Det eneste som overrasket meg er at det gikk såpass mye utover magen. Når DET er sagt, er det jo ikke engang sikkert at det er/var svineinfluensa engang; legen ville jo ikke ta tester xD Endret 7. september 2009 av Akrobaten Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hadde vont i halsen i 1 dag, 1-2 dager med feber og litt groggy i 1 dag etter det igjen. Feberen var mild også. Bare piss det her svineinfluensa greiene, men greit med en uke fri da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå