Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Saken med svineinfluensa er som følgende. Den spredte seg jævlig fort, alle er jo infiserte nå nesten. Det viser bare hvor jævlig fucked vi er i tilfelle, noen er uheldig og slipper ut et dødsvirus, som dreper alle som måtte få det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Foresten 800 innlegg Gratulerer, 800 innlegg med spam er slettes ikke verst. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå? Søke dekning . Holde deg i god fysisk form og ha et godt immunforsvar(vet ikke om det brytes ned ved astma?). Du står visstnok sterkere da tror jeg. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå? Jeg har også astma, men har vokst det delvis av meg. Får lett lungebetennelse osv, men ble ikke særlig sjuk av H1N1 viruset. Som en mild infulensa. Men få i deg mye c-vitamin, og holdt deg i god form, så er det null problem Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Folk har dødd av svineinfluensa. Det er ikke noe å tulle med. Da er du vel klar over at vanlig influensa dreper langt flere folk årlig enn hva svineinfluensa har gjort så langt? jeg lo :!: kan ikke gjøre så mye annet enn å flire litt av folk som nærmest mener svineinfluensa er første tegn på dommedag Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jaja! Hyggelig og vite at vi er fucked i tilfelle et virkelig farlig virus kommer:D Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jaja! Hyggelig og vite at vi er fucked i tilfelle et virkelig farlig virus kommer:D vist det virkelig kommer et farlig virus er det de som er redd for svineinfluensa som kommer til å stryke med først Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Jaja! Hyggelig og vite at vi er fucked i tilfelle et virkelig farlig virus kommer:D vist det virkelig kommer et farlig virus er det de som er redd for svineinfluensa som kommer til å stryke med først Da er jeg sikra, for jeg er (sansynligvis) immun visst det skulle dukke opp Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå? Søke dekning . Holde deg i god fysisk form og ha et godt immunforsvar(vet ikke om det brytes ned ved astma?). Du står visstnok sterkere da tror jeg. Astmaen gjør at det blir vanskeligere å puste når jeg anstrenger meg fysisk. Det affiserer ikke immunforsvaret så lang jeg vet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 haha^^ imun, ja Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.) Lenke til kommentar
i93 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 haha^^ imun, ja Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.) Jepp, har man hatt H1N1 viruset (Svineinfulensa), får man det ikke igjen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg har så bra immun forsvar at jeg hadde ikke blitt smittet om så en "bærer" hadde nyst, meg rett i trynet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Venn av oss (det vil si gamlingene) har fått svineinfluensa! En av 14 i Nord-Norge:p Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Shait, og de gammle som var ganske så immune fra et tidligere influensa virus tilbake noen år tidligere :O Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 så siden han har hatt svineinfluensa er han imun mot alle farlig virus som kommer hans vei? det jeg leste i setningen hans.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 haha^^ imun, ja Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.) Jepp, har man hatt H1N1 viruset (Svineinfulensa), får man det ikke igjen. Jo du kan få det igjen, og å si at det er en mild form for vanlig sesonginfluensa blir bare tullete. Da vet du ikke helt hva du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå