Arne Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei! Jeg har kjøpt en bok hos hegnar media, men fant fort ut at jeg ville ha en bok til på ordren min. Derfor sendte jeg svar til adressen som sendte ordrebekreftelsen til meg ([email protected] tror jeg), da jeg ikke fant noen andre måter å maile de på sidene deres. Denne oppfølgingsmailen sendte jeg kort tid etter at jeg la inn den originale ordren. Tror dere de kan legge til den boken det var snakk om? Det er jo tross alt snakk om betaling ved giro. Det dumme er at jeg ikke kan gå inn og sjekke statusen på pakken siden jeg ikke har innloggingsbrukernavn eller noe. Det ble bare bestilt i navnet mitt, uten noe innlogging. Og en ting til, hvor lang tid bruker de på å sende pakken/brevet til meg? Jeg går ut fra at de sender som brevpakke når bøkene er så små? Hilsen Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ingen som har peiling? Har gått en uke siden jeg bestilte og jeg har verken fått noe i posten eller fått svar på mailen. Virker egentlig ganske userriøst. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har du prøvd å ringe til dem? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Nei, skal ut en tur nå, men prøver det når jeg kommer tilbake. Greit å opplyse om telefonnummeret på bokhandelen da, og ikke i en eller annen random sub-meny på hegnar.no.... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sliter med å se problemet her... På bunnen av førstesiden står telefonnummer.. "Hegnar Media AS - Postboks 555, Vinderen 0319 Oslo - Telefon: 23 29 63 00 Fax: 23 29 63 01" Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 For å finne nummeret til kundeservicen må du først tilbake på hegnar.no, gå inn på "Kontakt oss", så på bokforlag, og nederst på siden står det at "For kundeservice henvendelser bokhandel eller bokklubb, vennligst ta kontakt med Kundeservice på tlf: 37 40 12 83". Kronglete må jeg si. Ringer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå