cola01 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 jeg ser etter noen med mange... da snakker vi MANGE steam spill bare lurer på om noen kan gi meg en liste over gode steam spill...xD men dere måå ha dem selv ;D Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvor mange er mange? Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Tja, har vel en 60-70 spill på Steam; har kjøpt en del samplepakker og billige småspill. Om dette er mange og/eller gode spill kommer nok an på øyet som ser Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Tja, har vel en 60-70 spill på Steam; har kjøpt en del samplepakker og billige småspill. Om dette er mange og/eller gode spill kommer nok an på øyet som ser nice! hva heter du på steam...Venner?? hehe bare skriv inn så snakker videre på ssteam Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 skriv på pm da,... sånn at ikke du blir spamma Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 umm, hvorfor Spør du om en som har MANGE GODE spill, høres ut som om du skal hacke han... No offense :/ Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, hvor mye er mange? Har 51 spill, men heller tvilsom tråd.. Noen som har googlet "hack steam acc"? Lenke til kommentar
Persn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Går det an å få tråden mer suspekt? Jeg sier som de andre: Hvor mange er mange spill? Og: Hvorfor MÅ de ha spillene selv? Hvis du ikke skulle gjort noe ulovlig så spiller det vel ingen rolle om jeg har spillet selv så lenge jeg vet at det er bra gjennom andre midler som at jeg har prøvd det hos en kompis. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Går det an å få tråden mer suspekt? Jeg sier som de andre: Hvor mange er mange spill? Og: Hvorfor MÅ de ha spillene selv? Hvis du ikke skulle gjort noe ulovlig så spiller det vel ingen rolle om jeg har spillet selv så lenge jeg vet at det er bra gjennom andre midler som at jeg har prøvd det hos en kompis. jeg har lyst til å snkke med folkan på steam og sånt^^ ser etter folks med mange spill.... 30++ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Går det an å få tråden mer suspekt? Jeg sier som de andre: Hvor mange er mange spill? Og: Hvorfor MÅ de ha spillene selv? Hvis du ikke skulle gjort noe ulovlig så spiller det vel ingen rolle om jeg har spillet selv så lenge jeg vet at det er bra gjennom andre midler som at jeg har prøvd det hos en kompis. jeg har lyst til å snkke med folkan på steam og sånt^^ ser etter folks med mange spill.... 30++ Hva tjener du på om de har mange spill eller ikke? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Går det an å få tråden mer suspekt? Jeg sier som de andre: Hvor mange er mange spill? Og: Hvorfor MÅ de ha spillene selv? Hvis du ikke skulle gjort noe ulovlig så spiller det vel ingen rolle om jeg har spillet selv så lenge jeg vet at det er bra gjennom andre midler som at jeg har prøvd det hos en kompis. jeg har lyst til å snkke med folkan på steam og sånt^^ ser etter folks med mange spill.... 30++ Hva tjener du på om de har mange spill eller ikke? vetsje.... tjener ikke no.. bare har lyst til å snakke vettu ;D Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jah.. as if I want you as a friend ^^ Neis, kjøper omtrent bare spill på steam.. vet det er dyrt men er rett og slett for lat til å eie dvd plater dessuten er det jo kjekt at venner vet hva jeg driver med kanskje de tilogmed blir med? Det spillet jeg spiller der nå er Left 4 Dead, Team Fortress 2 og Fallout 3 + 4 DLC pakker Anbefales for folk som liker spill som Morrowind,Oblivion... Hack steam account xD hahaha folk i dag er vist endel skeptisk its the news i tell ya! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vel, fyren oppfører seg litt merkelig, om han bare vil snakke, hvorfor bryr han seg om vi har mange spill eller ikke? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, hvor mye er mange? Har 51 spill, men heller tvilsom tråd.. Noen som har googlet "hack steam acc"? Haha, tenkte det samme. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg handlet en del spill på steam før, men ikke så mye nå lenger. Har vel kanskje en 50+ spill. Hva vil du snakke om da kis? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 89 spill på steam her. Steam er et knallkonsept! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Enda ikke kjøpt et eneste spill på steam etter de satte opp prisen ($==€), boikott ftw! Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 har 85 spill, i stor grad takket være ID pakken og Rockstar pakken http://steamcommunity.com/id/designerzero/games Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En off-topic-diskusjon har blitt spilttet ut i en egen tråd dere nå finner her: Sier folk enda "kis"? (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå