Gå til innhold

Hva er det verste din pc har overlevd?

Anbefalte innlegg

ja her kan dere skrive historier om hva det verste pcen din har overlevd er. har ikke noe å si om det er laptop eller stasjonær.

Må vel værra meg det.

Når jeg skumpa den ned fra noen bildekk med bilen og den forsvant under bilen og jeg kjente en hump. var nok temmelig ille.

og utrolig nok så hørte jeg yahoo buzz når jeg gikk ut for og se.

lo meg skakk når en kammerat ni buzza meg og lurte på hvorfor jeg ikke svarte :)

Endret av Hillebillys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har et midtower, også skulle jeg på lan :p Også har det seg sånn at vi har en uvanlig lang trapp. Jeg tok pcen og begynte å gå mot trappa, første trinnet misser jeg og tryner ned HELE trappa med pcen i armene. Hadde vondt i rumpa etterpå kan du si, og pcen overlevde 100%, bortsett fra at kabinettdøra knakk på alle mulige måter og måtte teipes med gaffa :p Sånn er'n enna :D

Og min pc overlevde også TG09!! Utrolig nok.

Lenke til kommentar

Dv9000'en er sliten og klar for kvelden snart tror jeg. Jeg har den med meg overalt, når jeg skal flytte den i leiligheten bærer jeg den etter skjermen, har sølt brus o.l på tastaturet. Dv6000'en har det fint - den blir brukt forsiktig i stua og blir alltid lagt på fast plass etter bruk, aldri blitt sølt eller herjet med. Stasjonærpc'en er misbrukt - vært med på flere flyttelass, falt i gulvet o.l. Mediasenteret ble med på LAN i sommer og da sa den farvel etter en fuktig fest. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...