Hillebillys Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) ja her kan dere skrive historier om hva det verste pcen din har overlevd er. har ikke noe å si om det er laptop eller stasjonær. Må vel værra meg det. Når jeg skumpa den ned fra noen bildekk med bilen og den forsvant under bilen og jeg kjente en hump. var nok temmelig ille. og utrolig nok så hørte jeg yahoo buzz når jeg gikk ut for og se. lo meg skakk når en kammerat ni buzza meg og lurte på hvorfor jeg ikke svarte Endret 25. juli 2009 av Hillebillys Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vann på hovedkortet mens pcen var på. Flyreise (lå deler løst i bag i lasterommet). Men nå har jeg kanskje hatt litt mer ekstremt bruksområde av datamaskiner enn hva folk vanligvis har. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hadde og en DVD-rom som jeg prøvde å koble til mens PC'en stod på. 3 sekunder med gnister, litt røyk og en helvetes svidd-lukt senere var den død. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hehaha Endret 9. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Verste som har hendt min er vel at jeg sølte et glass med cola over tastaturet. Tørka av det jeg så på tastene, og lot resten være. Kan tru tastene var harde når det var kaldt i rommet! De er litt seige enda, men tastaturet funker 100% enda:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Den gamle laptopen min hadde jeg fått sølt brus / cider over, la den ute i forteltet på tørk (var på camping), neste dag var den full av maur. Den funker enda! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774907&hl= Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har et midtower, også skulle jeg på lan Også har det seg sånn at vi har en uvanlig lang trapp. Jeg tok pcen og begynte å gå mot trappa, første trinnet misser jeg og tryner ned HELE trappa med pcen i armene. Hadde vondt i rumpa etterpå kan du si, og pcen overlevde 100%, bortsett fra at kabinettdøra knakk på alle mulige måter og måtte teipes med gaffa Sånn er'n enna Og min pc overlevde også TG09!! Utrolig nok. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) jeg trillet den 2km langs veien i en handle vogn kl. 3 på natten GPU temp godt over 100 grader. klokket som bare fy med stock kjøler, da er det lite gunstig at romtemperatur klatrer til 45 grader Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dv9000'en er sliten og klar for kvelden snart tror jeg. Jeg har den med meg overalt, når jeg skal flytte den i leiligheten bærer jeg den etter skjermen, har sølt brus o.l på tastaturet. Dv6000'en har det fint - den blir brukt forsiktig i stua og blir alltid lagt på fast plass etter bruk, aldri blitt sølt eller herjet med. Stasjonærpc'en er misbrukt - vært med på flere flyttelass, falt i gulvet o.l. Mediasenteret ble med på LAN i sommer og da sa den farvel etter en fuktig fest. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 24 timer konstant gaming med vifte systemet på skjernkortet tett av støv! Funker fett, men har fult av hvite prikker på alle spill som kjører på source motoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå