TST Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Gamer.no har i år sendt to medarbeidere til Los Angeles for å dekke den store spillmessen E3. Som en liten ekstra bonus vil de prøve å skrive daglige reisebrev om selve turen og spe litt på med nyheter de ikke får plass til i andre artikler. Her er deres rapport fra reisen over Atlanteren. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=26 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hele tiden satt jeg og tenkte :"kom dere til spillene", men så plutselig var artikkelen ferdig, hmm, men artig om asiater med munnbind Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Etter å ha sett Gangs of New York på den lille skjermen i setet tre ganger, spist to ganske så middelmådige måltid på flyet og sittet fanget 11 timer i et sete som kun med en god dose velvilje kan innrømmes å kanskje passe til en liten dverg kom vi fram. En haug med asiater gikk med munnbind. Jaja, får håpe vi slipper unna SARS, hvis ikke slipper vi vel symptomer før E3 er ferdig likevel. Om ikke annet får vi i alle fall levert leserne masser av snadder før vi stryker med i febertokter forårsaket av en haug med kortvokste kinesere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er hva jeg kaller typisk amerikansk bil Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 tøff artikkel , virker lovende dette . Nå er det bare å vente til spill-sniktittene kommer rasende inn Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er det mulig for den vanlige mann i gata å bli med på denne messa? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Etter å ha sett Gangs of New York på den lille skjermen i setet tre ganger, spist to ganske så middelmådige måltid på flyet og sittet fanget 11 timer i et sete som kun med en god dose velvilje kan innrømmes å kanskje passe til en liten dverg kom vi fram. Vel, var det så dårlig med film på flyet? Jeg har nå vært med på flere lange flyturer, uten å ha hatt problemer med utvalget. Uansett, SAS er ikke særlig flinke. De kjører gjerne 6 barnefilmer og 4 "voksenfilmer". Nei, det er ikke så mye poeng i det jeg sier, bare at det beste ville vel være å variere litt? Se noen av de andre (hvis det var andre, for jeg har aldri vært på en flytur med kun én film). Maten på flyet blir forresten alltid god. Jeg nyter den alltid, vet ikke hvorfor. Lite poeng i posten min. Beklager. :-? Artig artikkel var det. Håper vi får se en slik en hver dag, det blir artig. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ser at dere har tatt med det norske flagget. bra med sånne patrioter kommer dere til å savne 17 mai? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Er det mulig for den vanlige mann i gata å bli med på denne messa? Nei. En må ha direkte bånd til spillindustrien for å delta. Enten som presse, distributør, butikk etc. I tillegg må en være over 18 år. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Erling og Kjetil er så heeeeftig heldige! Jeg likte å lese Reisebrevet. Kult med bilder fra LA! TST: hvis du snakker med de, prøv å få de til å ta flere bilder av byen etc. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Godt å se at en BLÅRUSS er med å rapportere! (Blåruss 2003?) Håper gutta skaffer oss no mer info om HL2, Doom 3 og SWG! Og jeg har også hørt rykter om at ny info om Team Fortress 2 skal bli sluppet på E3... Hilsen .. en annen blåruss 8) Lenke til kommentar
magfa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fett ! er dere på ferie med penga til gamers eller? hahaha . neida koselig for dere detta .. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 fett ! er dere på ferie med penga til gamers eller? Ferie? Tror du vil endre den oppfatningen når artiklene begynner å renne inn. Dette er alt annet enn en ferie for Erling og Kjetil. Gutta er på jobb, for dere! :-) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Blir spennende å se hva E3 har å tilby i år! Ikke lenge igjen, 2 dager *venter på gamer.no skal gi ut noen nyheter fra E3* Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fett ! er dere på ferie med penga til gamers eller? Ferie? Tror du vil endre den oppfatningen når artiklene begynner å renne inn. Dette er alt annet enn en ferie for Erling og Kjetil. Gutta er på jobb, for dere! :-) Det er riktig; de har ikke ferie. Uansett, jeg tror jeg hadde hatt det fint der ute; jeg elsker spill, jeg elsker å dra hjemmefra, jeg elsker å skrive og jeg elsker å ta bilder. :wink: *Glede seg til å bli stor* Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 og Erling var sulten som en liten somalier i tørketida. Forferdelig setning... Men så eg vel kanskje jeg svært finfølende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg