JRL Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hei. har bynt å spille en del fotball, bare morro med venner. vi spiller i en kunstgress binge. når vi har holdt på en stund merker jeg at anklene mine svikter litt og di blir ganske vond. noen som har noen tips for å forebygge dette? eller er di bare dårlig trent? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er den vond lenge ? Eller går det over dagen etterpå? Kan være dårlig trent som du nevner ja. Eller at beinet ditt er utslitt. Men høres mest ut som dårlig trent. Bare gi det litt tid. Se om det blir bedre. Hadde det sånn selv i noen uker når jeg begynt å jogge. Men nå kan jeg jogge lengere og fortere før jeg kjenner at jeg får vondt. Lenke til kommentar
pineappl_e Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Husk å strekke/tøye ut skikkelig etter trening, selv om det bare er for gøy. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 di var faktisk ganske hoven å vonde i dag å. Lenke til kommentar
Meg8 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vil råde deg til å bruke et balansebrett og trene opp stabiliteten i anklene dine. Eventuelt kan du prøve å stå på ett ben og lukke øynene, å prøve å holde balansen. Gjør du dette på en pute, øker du vanskelighetsgraden. Stå gjerne 10x 1 minutt på hvert ben.. Du kan også sitte 2 minutter og "slå" på ankelkulene dine. Dette vil frigjøre olje rundt ankelen som kan være bra. Lykke til! :-) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøpte ordentlige fotballsko for kunstgress.det er et hardt underlag,og kan gi benhinnebetennelse dersom skotøyet er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå