oxodesign Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei alle sammen, denne tråden går ikke direkte på programmering så hvis kategorien ikke er riktig ber jeg moderatorene flytte den ditt den tilhører. Jeg driver og lager en gjøreliste (Task/Todo list) applikasjon som skal være open source men samtidig tilby gratis hosting for folk som vil bruke det. Det skal programmeres i PHP og benytte Zend Framework. Det jeg trenger litt hjelp er hva jeg skal kalle denne applikasjonen? Jeg er kommet fram til ”compito” men er litt usikker på det. Compito betyr ”Oppgave” på italiensk. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei alle sammen, denne tråden går ikke direkte på programmering så hvis kategorien ikke er riktig ber jeg moderatorene flytte den ditt den tilhører. Jeg driver og lager en gjøreliste (Task/Todo list) applikasjon som skal være open source men samtidig tilby gratis hosting for folk som vil bruke det. Det skal programmeres i PHP og benytte Zend Framework. Det jeg trenger litt hjelp er hva jeg skal kalle denne applikasjonen? Jeg er kommet fram til ”compito” men er litt usikker på det. Compito betyr ”Oppgave” på italiensk. Takk på forhånd Hosting task :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 MyTask(s) PHPTask(s) Lenke til kommentar
duckers Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ikke noe med php i navnet i alle fall Synes compito var et bra navn. Det forteller kanskje ikke hva programmet gjør, men det er det jo mange programmer som ikke gjør. Lenke til kommentar
oxodesign Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Takk for alle svar da går jeg for compito. Og registrerer www.compito.no Regner med å komme med en beta i starten av september Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Gleder meg! Kommer du til å lage en mulighet for ekstra moduler? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bookmarked. Høres utrolig nyttig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå