ProStreetEier Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe noen nye klær til høsten nå som det er salg overalt, men sliter med å finne en amerikansk butikk som selder til norge. noen som vet om en nettside der de selger: billabong analog/burton quicksilver? setter stor pris på bra svar Lenke til kommentar
stianh92 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 www.skatewarehouse.com Eneste du trenger, er sinnsykt bra, har alle merker omtrent, og leverer til Norge. Når du handler fra US and A må du gasse på at du ikke bruker alle penga dine, kan bli en del i toll og avgifter, men det lønner seg! Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 tenker kansje også så en billig rolex eller omega klokke til neste gang jeg fyller år, men prisen må holdes under 10 000 noen som vet om et bra sted med bra priser? må være med lenke og gansk moderne da Lenke til kommentar
HardToKillNot Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kanskje du finner noe her: http://www.barebutikker.com/?k=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå