Gå til innhold

Omtale av Tao Feng (Xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Go anmeldelse... Men litt overvurdert. DoA3 og Tao Feng er meget svake Fighting spill når det gjelder dype og kvalitet, det eneste er at dem kanskje er morsomme spille mot hverandre. "Easy to get into, easy to master"

Lenke til kommentar
Her er samme spillet omtalt host ITavisen.

De er ikke akkurat like begeistret for spillet som gamer.no er.

http://www.itavisen.no/art/1301074.html

Hehe. Morsomt dette her, og mange saklige tilbakemeldinger. Samme diskusjonen hver eneste gang våre omtaler er ulike andres. Sikkert slik for VG og ITavisen også når de mener noe annet enn de de egentlig bør i følge de som alltid vet bedre.

Alle omtaler på alle mulige nettsteder skal jo tross alt være helt like, i hvert fall i følge de som virkelig liker spillet. De som er enig skriker sjeldent veldig høyt (bortsett fra hvis spillet får maks score, da er omtalen det beste de har lest noen gang. Eksempelvis Zelda-omtalen), men de som er uenige er der med en gang.

Det er Kjetil som har testet spillet, så jeg kan ikke kommentere hvorvidt karakteren er fortjent eller ikke, men det jeg kan si med sikkerhet er at han vet hva han driver med, og har lang erfaring i å teste spill av denne typen. Akkurat nå kommer han seg ikke på nett, ettersom hans bærbare har dødd på seg på hotellet i Los Angeles.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå vertfall at det spillet IKKE fortjener den høye karakteren! Grafikken i MKDA er da MYE bedre?

HA!!! Er du gal?! Ikke meningen å flame noen her, men my god, det må jo være mulig å se at texturer, polygon count, animasjoner etc, etc er mye bedre enn MK:DA. Og jeg er MK fan! 8)

Ellers, ble jeg ganske skuffet over Tao Feng, selv om det er et bra spill. Det er umulig til å begynne med, men vokser etterhvert som man lærer combo's og defensive manøvreringer. Grafikken er fin eye-candy, og polygonmessig bedre enn DoA3 i enkelte tilfeller (slik som jeg ser det...)

Fordelen dette spillet har grafisk i forhold til MK:DA er at det ikke er et mutiplattform spill slik at den grafiske kvaliteten blir dratt ned slik som på spill som er til PS2 óg :( ...

Athelas

Lenke til kommentar
Her er samme spillet omtalt host ITavisen.

De er ikke akkurat like begeistret for spillet som gamer.no er.

http://www.itavisen.no/art/1301074.html

Ok, jeg mente det ikke som noe negativt når jeg drog frem den omtalen. Jeg syntes bare å huske at ITavisen hadde en omtale av dette spillet de også.

Jeg setter tvert imot stor pris på gamer.no sine lange og meget omfattende omtaler. Er det et spill jeg er interessert i å kjøpe så liker jeg å lese mest mulig om det og da er gamer.no stedet for nettopp det. :yes:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...