Gå til innhold

Harman/Kardon AVR 130 - hva er den verdt?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Harman/Kardon AVR 130, veldig pent brukt. Har kun brukt den sammen med 5.1 satelitthøytalere, så tviler sterkt på at den har kjørt seg særlig mye.

Noen som har noen formening om hva en slik er verdt nå idag?

Tipper det er en 2002-modell, men husker ikke helt når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg solgte nettopp min AVR130, DVD22 og en optisk kabel fra QED til 1700,-.

Edit: Den var visst ikke solgt allikevel *hint hint noen*.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg solgte det til en bekjent, men ville lagt det ut til samme pris på Finn.no, Avtorget eller Bruktmarkedet. ;)

Lenke til kommentar

hehe, går fort når jeg først starter ja. Ellers blir den bare stående gjemt og glemt på loftet i to år... Må bli kvitt den før den står i veien veit du.

Mange som har sett annonsen, kanskje jeg blir kvitt den i løpet av helga. Det hadde vært supert :)

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd jeg. Solgte den nettopp for 1500.

Jeg har ikke bruk for den, og en annen som hadde lyst på den, det er vinn-vinn det.

Da jeg kjøpte ny forsterker hadde jeg aldri regnet med å få solgt den gamle uansett.

Vanlig stereoutstyr er bortkasta penger for meg. Hører så og si aldri på musikk, og kan ikke huske sist jeg så en CD i leiligheten. Det er mange mange år siden... gratisSpotify holder i massevis for meg sammen med radio.

Nå er neste prosjekt å finne ut om jeg trenger nye høytalere.

Noen som har noen idé om hva et JBL SCS200.5-satelitthøytalersett er verdt?

Lenke til kommentar
Tja, ikke sikker på verdien der, men høyttalere kan du regne med å få et sted rundt halv pris for, avhengig av tilstand og alder.

Her er forøvrig et knallbra høyttaler-sett:

http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde...g45189.html#new

B&W CDM-serien, fronter, bakhøyttalere og senter.

(Bipolare bakhøyttalere er dog å foretrekke)

Takk for tipset. Det ble et fantastisk sett med B&W-høytalere på meg. En kraftig oppgradering må jeg innrømme. Skal aldri tilbake til satelitter (så lenge det er mulig å ha gulvstående ihvertfall).

Så nå gjenstår kun jakten på nytt tv-bord, spikes til fronter og stativer til bakhøytalerne. Må også finne en løsning på altfor-stor-senterhøytaler-problemet... Den stikker jo 5-6 cm over undersiden av tv-bildet... Altfor stor, hehe. Men fin lyd, så skal klare å finne et kompromiss der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...