Maxiraze Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei! Siden jeg ikke finner brukermanualen til xboxen så må jeg spørre her. Jeg har akkurat kommet hjem med en ny TV som tar HD og det jeg lurte på er hvordan jeg får Xboxen til å spille i HD? Er det bare å bruke den kabelen som fulgte med xboxen? denne jeg trur iaf det er den samme. Er det bare å switche til HDTV (på den delen som er nærmest/inni xboxen) og bruke de andre lyd høyre/lyd venstre/bilde aka rød/blå/grønn kablene? Eller må jeg kjøpe med en ekstra kabel? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Hei! Siden jeg ikke finner brukermanualen til xboxen så må jeg spørre her. Jeg har akkurat kommet hjem med en ny TV som tar HD og det jeg lurte på er hvordan jeg får Xboxen til å spille i HD? Er det bare å bruke den kabelen som fulgte med xboxen? denne jeg trur iaf det er den samme. Er det bare å switche til HDTV (på den delen som er nærmest/inni xboxen) og bruke de andre lyd høyre/lyd venstre/bilde aka rød/blå/grønn kablene? Eller må jeg kjøpe med en ekstra kabel? det holder med den du har, hadde ingenting å gjer på so eg tegna litt http://idisk.me.com/morten.pedersen/Public...0721-003412.jpg litt dårligt forklart, men men Endret 20. juli 2009 av Noiz Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 korrekt. og vil du itillegg ha 5.1 lyd kobler du en optisk ledning fra "komponent klumpen" til forsterker. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Noiz Det var en flotters tegning, skjønner hva du mener. 530XD Takker for innspill, kan hende jeg skaffer meg bedre lyd en gang også Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Også må du sette boksen til å spille av i 720p eller 1080p, den står nok på 480p nå Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 jupp det er også fikset Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 korrekt.og vil du itillegg ha 5.1 lyd kobler du en optisk ledning fra "komponent klumpen" til forsterker. Har nå fått 5 høytalere + bass av en kamerat, forsterkeren får jeg også av han snart. Så hvor får jeg kjøpt en slik optisk ledning? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 over alt de seller kabler Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 stikker på elektro skandia jeg da regner med at du ikke menere slike plasser da. Men feks elkjop? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hifiklubben, expert osv Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 elkjop, biltema, clas ohlsoon, rema1000, overalt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 DealExtreme. Har den selv. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå