Gå til innhold

Treg reklame + treg gallup.

Anbefalte innlegg

Reklamen på forumet gjør det uresponsivt her. F.eks hender det ofte at jeg må vente i noen tidelssekunder på at tradedoubler-serveren tilkobles osv. Fjerner jeg reklamen med adblock så blir forumet responsivt og lynkjappt, såfremt jeg da har blokkert gallup sin server.

Fins det ikke noen måte å gjøre det slik at reklamen ikke går utover lastetider, og at statistikktrackingen ikke hindrer siden ifra å bli vist?

Reklamen er vesentlig mer anonym nå enn når den var på det værste, og hadde det ikke vært for at det blir sirup av det hadde jeg skrudd av adblock. Er det bare jeg som syns forumet er uresponsivt med reklame?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

På en måte litt enig men samtidig uenig i din utalelse.

Reklamen er kommunikasjon som forsøker å påvirke en målgruppe i en bestemt retning. Reklamen kan kategoriseres som:

1. Oppfordrende henvendelse. Eksempel: Kjøp bananer nå!

2. Informerende henvendelse. Eksempel: Sunne og gode bananer hos oss!

3. Spørrende henvendelse. Eksempel: Får ikke du lyst på bananer nå?

Til de personene som har klart og markesføre en side og gjort den kjent, la os si at du har et web område der du har over milioner av besøkende hver dag og at du kan dokumentere det.

Mange bedrifter er mer enn villig til og betale over 100kr. dagen for og la sin link til økt salgs inndrift for seg selv. Og la oss si om vi har 10sponsorer som betaler 100kr dagen i en avtaleperiode på et år?

1000 kr dagen rett i lomma for den enkelte. de som har gode nok markeds ideer kan tjene flere tusner av kroner i prinsippet av og ikke gjøre noen ting.

Reklame og markedsførin er bedrifts kompetanse som støtter andre personers virksomhet eller tilsted, men samtidig skaper en vinn vinn profitt for de som sponser.

Logikken her er egentelig ikke så vanskelig og forstå. det er tross alt et levebrød om du er flink med tall ord og formeleringer, skape et behov og gjøre penger ut av det.

mvh

Ravnene

Lenke til kommentar
Og det har hva å gjøre med problemstillingen?

Gallup-serveren har alltid vært ustabil, og det er ikke første gang noen har startet en tråd om problemet gjennom årene jeg har vært på forumet.

Du kan altids definere en begrunnelse for et svar.

Men for din del foretrekker du kortere svar som er lettere og forstå seg på.

Normalt sett vil nå nettsiden også kunne bli delt inn i flere deler.

- Det er blant annet forsket på denne problemstillingen om økt effektivitet på generelt litt større servere som krever mer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...