Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer? Forvirret mann, trenger råd..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

En kollega på jobben min, som ikke så altfor lenge har begynt, begynner jeg å bli litt usikker på. La oss ta det sånn enkelt utfra hva jeg føler.

Hun er 30 år, og er gift og har et barn. Hun har på en måte alltid hatt et godt øye med meg, og mer og mer har hun liksom blitt mer med meg. Vi benytter pauser sammen, og sitter ofte sammen, hvis det lar seg gjøre. Hun har vært veldig åpen for meg, om både problem, fortid, snakket om mannen og det meste, som holdes oss i mellom.

Hun forteller blant annet at hun har vært utro mot mannen sin, noe hun også ønsker igjen. Ettersom de ikke har det så enkelt sammen, tydeligvis. Hun forteller meg også om hvordan hun er i fylla, veldig gira, samt veldig sex-lysten.

For meg virker det som at hun ser på meg som en relativ god venn, og kanskje mer(?)... Hun sier også at hun ønsker ta en fylle helg sammen med meg, også sier hun til mannen at hun overnatter hos en kvinnelig kollega. I denne jobbsammenhengen vi er i nå, at vi begge snakker mye i telefon. Har det hendt at innringere har hatt en mer flørtende tone med henne, og de feks. spør om hun er sexy, og pen og alt det der... Da spør hun alltid meg, om hva jeg syntes.

Ettersom hun selv ikke kan si hva hun er. Det er nå det, men jeg føler at hun kanskje bygger på noe. Er det noen som rett og slett vet? Hva jeg bør og kan gjøre? Er ufattelig mye mer hun sier til meg, som gjør at jeg blir mer usikker. Men kommer ikke på mer i farten...

Jeg er forresten 20 år, singel og alt det der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Å bare kjøre på ja, men er litt usikker.. Føler ikke for å starte på noe som jeg ikke engang er sikker på selv. Å skape problemer for hun ønsker jeg heller ikke. Hvis noen har noe å bidra med..?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nei..

Jeg synes du skulle avstå, siden hun allerede er gift og har barn med denne mannen. Ikke noe er mer alvorlig for en liten unge å ''miste'' far på denne måten. Samt at det kan skape stemninger i hjemmet til dette barnet, som er usunt.

Hvis hun gjør alvor i det å forsøke seg på deg, synes jeg du burde si et klart og tydelig NEI, og forklare henne det jeg skrev over. Å blande seg borti gifte foreldre på denne måten, uansett kjønn, skal man være MEEEEEEGET forsiktig med, og man bør forsikre seg om at foreldrene har vært skilt i laaang tid, før man tar det første skrittet inn i et forhold.

Lenke til kommentar
Å bare kjøre på ja, men er litt usikker.. Føler ikke for å starte på noe som jeg ikke engang er sikker på selv. Å skape problemer for hun ønsker jeg heller ikke. Hvis noen har noe å bidra med..?

Vist du ikke vil så er det jo ingen vits å spørre her, da har du jo allerede bestemt deg.

Lenke til kommentar
Gjest ah men atte

er liksom ikke han som er gift med unge, det er hun,og selvsagt henne og henne alene sitt ansvar om det,ikke en ugift mann i sine beste år,han er ikke gift med unge,vaffal ikke hennes unge.

så det er nok opp til den gifte damen forutsatt at den ugifte mannen hun jobber med er keen,ser ju ut som han er det men i forhold til mann og unger er det hennes valg alene.

Lenke til kommentar
Gjest ah men atte

er liksom ikke han som er gift med unge, det er hun,og selvsagt henne og henne alene sitt ansvar om det,ikke en ugift mann i sine beste år,han er ikke gift med unge,vaffal ikke hennes unge.

så det er nok opp til den gifte damen forutsatt at den ugifte mannen hun jobber med er keen,ser ju ut som han er det men i forhold til mann og unger er det hennes valg alene.

Lenke til kommentar

Jeg syns at du skal la henne være hvis du bare er ute etter litt lek. Hun har tross alt en familie, og selv om den er litt problematisk så burde ikke du prøve å gjøre det verre. Det er faktisk 4 personen i dette lille dramaet. Ja, det hun som risikerer ødelegger familien sin, men du trenger ikke hjelpe henne med det. :ermm:

Men...hvis hun hadde tenkt å forlate mannen sin (noe det ikke virker som hun skal) og du vil være sammen med henne på ordentlig, bli stefar og hele den pakka så GO FOR IT.

Mulig det der var litt utydelig, men jeg har ikke sovet på 2 dager :p

Endret av OnkelBen
Lenke til kommentar
Jeg syns at du skal la henne være hvis du bare er ute etter litt lek. Hun har tross alt en familie, og selv om den er litt problematisk så burde ikke du prøve å gjøre det verre. Det er faktisk 4 personen i dette lille dramaet. Ja, det hun som risikerer ødelegger familien sin, men du trenger ikke hjelpe henne med det. :ermm:

Hun har allerede vært utro og han kan egentlig ikke ødelegge mer enn allerede gjort

Lenke til kommentar

FAIL! Ikke hør på pysene i tråden.

MILF AHOY!

Du kan ha sex med dama, så ha sex med mannen hennes. Så vet hun hvordan det følest + du får deg 2 ligg. Great success! Det er alldri for sent å eksperimentere!

Ta det du vill ha og rømm!

Lenke til kommentar

Fyr løs. Du skal da ikke trenge å tenke på konsekvensene hu vil eventuelt få hvis det først og fremst er hu som peiser løs på deg for å få dette til.

Mulig de er dritt lei hverandre, og den eneste muligheten for at de fremdeles kan bo sammen pga ungen er å få sex på andre måter. Finnes faktisk slike tilfeller også.

Lenke til kommentar

Fantastisk å se hvor likegyldige folk er til den tapende parten i dette dramaet..

Det er faktisk et barn innblandet i dette, og ja hun har allerede vært utro, men dess fler forskjellige menn hun har vært utro med, dess mer bråk vil det bli i hjemmet, noe som vil gå ut over dette barnet.

Ja, det forholdet hennes er nok på vei under uansett, men vil du virkelig være en del av det som ødelegger for mannen og barnet?

Finn deg heller ei skikkelig dame.. Finnes mange av de der ute :)

Lenke til kommentar
Gjest Babbasø

Hei. Jeg tror jeg har vært borti en lignende situasjon som trådstarter, og jeg sa nei og takk for tilbudet. Nå har ekteskapet hennes fikset seg og i dag hun er tydeligvis takknemlig fordi jeg sa nei-takk den gangen.

Enden på visa ble at jeg ble invitert hjem til familien, som arbeidskamerat av henne, og fikk hlise på familien. Mannen hennes og jeg har ganske like interesser og vi har blitt gode kamerater. De to ungene har jeg blitt en slags reserveonkel for. Enden på visa er at jeg har fått fire nye venner, istedet for EI som jeg ikke hadde kommet til å stole på uansett.

Ikke gjør det, sier nå jeg, uansett hvor fristende <<litt pels på knaggen>> skulle være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...