KnutW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er næringsdrivande og bestilte ein del til ein maskin hos norsk forhandlar. Det viste seg at denne delen likevel ikkje var defekt og at feilen låg ein annan plass. Delen vart returnert til forhandlar, men fekk opplyst av denne at dei måtte søke om å få returnert den til sentralt delelager som låg i Danmark (har seinare fått opplyst av delen er sendt tilbake) og at det kunne komme eit returgebyr. Prisen var ca 4000 + mva. Kva har eg krav på og kva tidsfristar gjeld? Håpar nokon kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Er næringsdrivande og bestilte ein del til ein maskin hos norsk forhandlar. Det viste seg at denne delen likevel ikkje var defekt og at feilen låg ein annan plass. Delen vart returnert til forhandlar, men fekk opplyst av denne at dei måtte søke om å få returnert den til sentralt delelager som låg i Danmark (har seinare fått opplyst av delen er sendt tilbake) og at det kunne komme eit returgebyr. Prisen var ca 4000 + mva. Kva har eg krav på og kva tidsfristar gjeld? Håpar nokon kan hjelpe meg med dette. Burde nok presisert litt betre. Problemet er at fakturaen vart betalt før delen vart returnert og eg har altså ikkje fått tilbakebetalt noko eller fått kreditnota. Bør eg fremje eit formelt krav innan ein viss tidsfrist? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dersom du tenker på den lovpålagte angreretten har du ikke det som næringsdrivende iht Angrerettloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå