Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Rettigheter ved retur av varer i næring

KnutW

Anbefalte innlegg

Er næringsdrivande og bestilte ein del til ein maskin hos norsk forhandlar. Det viste seg at denne delen likevel ikkje var defekt og at feilen låg ein annan plass.

Delen vart returnert til forhandlar, men fekk opplyst av denne at dei måtte søke om å få returnert den til sentralt delelager som låg i Danmark (har seinare fått opplyst av delen er sendt tilbake) og at det kunne komme eit returgebyr. Prisen var ca 4000 + mva.

Kva har eg krav på og kva tidsfristar gjeld? Håpar nokon kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er næringsdrivande og bestilte ein del til ein maskin hos norsk forhandlar. Det viste seg at denne delen likevel ikkje var defekt og at feilen låg ein annan plass.

Delen vart returnert til forhandlar, men fekk opplyst av denne at dei måtte søke om å få returnert den til sentralt delelager som låg i Danmark (har seinare fått opplyst av delen er sendt tilbake) og at det kunne komme eit returgebyr. Prisen var ca 4000 + mva.

Kva har eg krav på og kva tidsfristar gjeld? Håpar nokon kan hjelpe meg med dette.

Burde nok presisert litt betre. Problemet er at fakturaen vart betalt før delen vart returnert og eg har altså ikkje fått tilbakebetalt noko eller fått kreditnota. Bør eg fremje eit formelt krav innan ein viss tidsfrist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...