H09I6AN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Halloen. Er det mulig å ture med Fjordline ned til Hirtshals uten medfølge av voksen? Altså, bestille en billett for meg (16) og f.eks min mor, men at hun ikke blir med på reisen. Vil jeg da bli nektet adgang? Endret 20. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vil ikke tro det er noen aldersgrense. Hvorfor skal du bestille tillett til moren din hvis hun ikke skal bli med? Bare ring dem og hør, se nettsiden deres: http://fjordline.no/?menuid=6 Er dette riktig forum for slikt? Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 viss du leser på linken han over ga deg så står det. Hva er aldersgrensen for å reise med Fjord Line? Nedre aldersgrense for å reise alene er18 år på transport reiser. På dagseilinger mellom Stavanger-Hirtshals fra kl. 07.15 og 16.30 i sommerperioden (hvor avgangen er innenfor dette tidsrom) er aldergrensen 16 år. Så ifølge dette så har du lov å reise alene Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Betyr det at jeg må ned til Stavanger da? Også står det "Fjord Line har aldersgrense 20 år på hotellpakker/cruise." Må jeg da ha med meg kjøretøy for å dra alene? Takker for svar Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Edit: Da jeg prøver å bestille på nettet (Bergen - Hirtshals) oppgir jeg fødselsdatoen min, og det er intet problem. Er dette en feil som vil ha konsenkvenser da jeg ankommer skipet eller betyr det at aldersgrensen er 16 år? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hotellpakker og cruice er vel neppe det samme som en vanlig ferjetur... Ring dem og hør, så slipper du å være redd for å gå på båten... Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Haha. Ok. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå