P@rm@nn Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er mulig det er skolen jeg er på som har blokket komplett.no, er det noen andre som kommer inn? Når jeg skriver adressen til komplett kommer jeg inn på en amerikans "reklame side". Det samme skjer om jeg trykker på reklamen her på hw.no Noen som vet hva som har skjedd med komplett? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ehhhh. fungerer fint her. komplett poppe rett opp den.... Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er mulig det er skolen jeg er på som har blokket komplett.no, er det noen andre som kommer inn? Når jeg skriver adressen til komplett kommer jeg inn på en amerikans "reklame side". Det samme skjer om jeg trykker på reklamen her på hw.noNoen som vet hva som har skjedd med komplett? Det funker helt fint her... Du bör nok sjekke maskinen din for software type GAIN og lignende, som driver mye med reklame og annen type popups. Skaff Adaware, anti-virus eller noe annet som funker greit. //Chris Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Funker fint fra Sverige også :smile: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ad-Aware. Get it. Use it. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ad-Aware. Get it. Use it. Veldig bra råd Fant godt over 25 spywares på min pc :wink: www.komplett.no virker Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Vel da er det denne dritt pc en her på skolen. Kommer forresten ikke inn på dinside heller, får opp denne siden. Om jeg har en slik reklamebeskytelse funker det fryktelig dårlig. Får be admin her på skolen kjøre spy boot og adaware på nettverket her. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Vel da er det denne dritt pc en her på skolen. Kommer forresten ikke inn på dinside heller, får opp denne siden. Om jeg har en slik reklamebeskytelse funker det fryktelig dårlig. Får be admin her på skolen kjøre spy boot og adaware på nettverket her. velidg bra ide Skulle gjerne ha bedt vår skoles admin om det samme, men det er bare det at han ikke kan driten om pc Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hehe, min admin sa; ehhhh jaja. Lite hjelp fra han altså. Fikk ikke innstalert Adaware, men fikk innstalert spy boot og fant 29 feil. Reparerte de, men var noen den måtte ta neste gang pc en starter. Sikkert den jeg er etter, for jeg kommer fortsatt inn på reklamesiden. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Sist jeg kjørte ad-aware fjernet den noe greier som gjorde at kazaa ikke funket Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Sist jeg kjørte ad-aware fjernet den noe greier som gjorde at kazaa ikke funket De programmene som slutter og virke etter ad-aware og spybot. har ingenting å gjøre på min maskin ihvertfall. da finner jeg alternativer slik som kazaa lite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå