Gå til innhold

Socom Confrontation spørsmål og svar

dan882

Anbefalte innlegg

hei.

1. jeg får ikke til deathmatch greien. finner ikke servere, hvordan får jeg det til å fungere?

2. jeg hater å komme innpå en server med ca 6 spillere på, hvrodan kan jeg få endret det?

3. Hvordan velger jeg hvilken bane jeg vil spille?

4. hvordan velger jeg drakt før banen begynner?

5. hvordan bytter jeg våpen uten å måtte dø i spillet mens andre på laget er i livet?

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

1. jeg får ikke til deathmatch greien. finner ikke servere, hvordan får jeg det til å fungere?

2. jeg hater å komme innpå en server med ca 6 spillere på, hvrodan kan jeg få endret det?

3. Hvordan velger jeg hvilken bane jeg vil spille?

4. hvordan velger jeg drakt før banen begynner?

5. hvordan bytter jeg våpen uten å måtte dø i spillet mens andre på laget er i livet?

takk for svar :)

Kan bare svare på noen, men tror det hjelper litt. Det kan være noe med routeren din når du ikke finner matcher, du kommer bare på tilfeldige servere og baner.

Lenke til kommentar
takker for svar. er kjipt at jeg ikke får til dm, for jeg dør litt for mye til å måtte vente til hele runden er ferdig når jeg gjerne dør med en gang:P

Når du kommer inn i spillet kan man velge å joine en server, da kommer det en liste med masse forskjellige servere, US east, US west, EU english, Nordisk osv. Velg en av disse som ikke er helt full (256 spillere maks) og så kan du bla deg ned for å finne en rom som har respawn. Denne modusen gjør at du lever igjen noen sekunder etter at du har daua.

Du kan bare bytte våpen når du er dau, eller før spillet begynner. Du kan endog plukke opp andres våpen in-game.

Draktene du vil bruke velger du i armory, før du er inne på en server.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

http://forum.consolegaming.eu/showthread.p...1823#post721823

"Originally Posted by JaYyson View Post

I got my copy of socom from HMV when ever eu release was and thats the 1 im using now, that cant be an american disc?"

Hm, virker som det er mange som har problemet. Kan hende noen kopier av spillet har problemet elns.. Ikke vet jeg

EDIT: En kompis som laster ned nå med EU versjon, så får se om det virker da.

Endret av -GrAvYy
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned SOCOm fra EU Store da. Jeg regnet med at nedlastet SOCOM var det samme i USA og Europa. Men tydligvis ikke. Det er så idiotisk med sånne forskjeller. Spillet er jo det samme.

Jeg tror problemet ligger i at EU versjonen heter SOCOM Confrontation, og US versjonen heter SOCOM US Navy Seals Confrontation.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jeg lastet ned SOCOm fra EU Store da. Jeg regnet med at nedlastet SOCOM var det samme i USA og Europa. Men tydligvis ikke. Det er så idiotisk med sånne forskjeller. Spillet er jo det samme.

Jeg tror problemet ligger i at EU versjonen heter SOCOM Confrontation, og US versjonen heter SOCOM US Navy Seals Confrontation.

Det virket for han jeg nevnte i posten over. Han har versjonen fra PS Store.

Du har på disc da, regner jeg med? Kan være der det ligger. Ganske rart får'n si

EDIT: Vet ikke om dette har noe å si, men lastet du ned fra Disc Based Add-on eller Downloadable Game Add-on? Men det bør vel egentlig ikke ha noe å si.

Endret av -GrAvYy
Lenke til kommentar

Det virket for han jeg nevnte i posten over. Han har versjonen fra PS Store.

Du har på disc da, regner jeg med? Kan være der det ligger. Ganske rart får'n si

EDIT: Vet ikke om dette har noe å si, men lastet du ned fra Disc Based Add-on eller Downloadable Game Add-on? Men det bør vel egentlig ikke ha noe å si.

Som jeg sa, har jeg PS Store-versjonen, og det funker fortsatt ikke. Disc Based Add-on og Downloadable Game Add-on er den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...