Robocoop Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Jeg ønsker ofte å spare papir og skriver ut fire sider på en, Men hvordan gjør jeg det i Abiword? Jeg velger handout 4 sider, men det blir bare vanlig utskrift. Noen tips? Bruker Xubuntu Jaunty Endret 20. juli 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hva skjer om du velger handout, 2 pages on 1 page? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 hva skjer om du velger handout, 2 pages on 1 page? Dessverre skjer det ingening annet en vanlig utskrift. Jeg har også prøvd den nyeste versjonen av Abiword 2.6.8 med samme resultat. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 merkverdig. jeg bruker xubuntu jaunty selv nå, men har ikke printer, så jeg får ikke testet så mye. Men jeg legger merke til at illustrasjonsarket til høyre for valgmulighetene ikke endrer seg selv samme hva man velger. Det kan være en bug, eller en feature som enda ikke er implementert. Prøv med OpenOffice Writer? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) merkverdig. jeg bruker xubuntu jaunty selv nå, men har ikke printer, så jeg får ikke testet så mye. Men jeg legger merke til at illustrasjonsarket til høyre for valgmulighetene ikke endrer seg selv samme hva man velger. Det kan være en bug, eller en feature som enda ikke er implementert. Prøv med OpenOffice Writer? Det ble ikke flere muligheter med open office, men nå lastet jeg ned HP-lip fra HP og kjørte i terminalen, og nå kan det hende det fungerer. Må teste nå...... Jeg kan skrive ut hanouts fra internett , men ikke fra Abiword nå. Man får ikke de samme mulighetene til utskriftsvalg i dette programmet. Endret 21. juli 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 du har HP-skriver? Prøv å søke i pakkebrønnen. vet det ligger en del HP-drivere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå