NevroMance Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei. Tenkte vi kunne starte en tipstråd for HTC touch pro 2. Her kan en komme med spørsmål angående HTC touch pro 2 samt komme med tips og triks andre også kan ha nytte av. Har ingen tips og triks til telefon nå, da jeg først fikk den i går, men jeg lurer på hvordan en kan legge til flere byer i værvarsel appletten? Da jeg søkte fant jeg ingen slik tråd, men hvis det finnes beklager jeg og ber om at tråden slettes av en moderator. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei. Tenkte vi kunne starte en tipstråd for HTC touch pro 2. Her kan en komme med spørsmål angående HTC touch pro 2 samt komme med tips og triks andre også kan ha nytte av. Har ingen tips og triks til telefon nå, da jeg først fikk den i går, men jeg lurer på hvordan en kan legge til flere byer i værvarsel appletten? Da jeg søkte fant jeg ingen slik tråd, men hvis det finnes beklager jeg og ber om at tråden slettes av en moderator. ingen problem å fikse flere byer på værvarslinga.. bare å trykke meny når du er inne på den "appletten", og legg til plassering.. så kan du bare velge og vrake lurer på en ting jeg og.. noen som vet om det er mulig å bruke egen musikk til alarmen på vekkerklokka?? har jo ikke sjangs å våkne av de lydene som er der fra før av.. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Vet om den, men er utrolig få byer der, så tenkte egentlig på å få lagt inn flere byer i den lista. Finner ikke noe sted en kan endre vekkerklokke lyden til egen musikk, men burde jo gå. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vet om den, men er utrolig få byer der, så tenkte egentlig på å få lagt inn flere byer i den lista. Finner ikke noe sted en kan endre vekkerklokke lyden til egen musikk, men burde jo gå. for å legge til flere byer trykker du på meny når du er inne på "været" så trykker du på legg til plassering.. da får du først opp forsjellige land, så velger du land, og deretter by.. sikkert flere hundre byer å velge mellom Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Ikke i Norge. Blant annet mangler Hamar og Elverum i den listen. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 noen som vet om det koster noe å laste ned informasjon fra facebook til kontakt listen? fikk opp en beskjed om at det kunne komme ekstra kostnader fra leverandøren eller noe sånt hvis jeg lastet ned informasjon fra facebook. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Kommer ann på abonnementet ditt, Den laster det jo ned fra internett, så tar jo penger etter hvor mange MB du laster ned. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som vet hvordan man får radion til å funke? har lastet ned cab. filen, og innstalert den, men når jeg trykker på radio programmet skjer det ingenting.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Henger meg på denne tråden. Henta telefonen på posten i dag, og den ligger akkurat no på lading. Tips tas imot med takk. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skaff deg Miri sin rom v1.2. Den er digg! Tok dog av TouchFLO 3D 2.5 foreløpig siden den ikke kan brukes i landskapsmodus grunnet uferdig kode. Digger telefonen! Den er SÅ mye bedre enn gamle iPhonen min, samt også SÅ mye bedre enn Diamond 2! Digger tastaturet... I'm in luuuuuuv, baby don't hurt me. Don't hurt me, no more. <3<3<3 Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skaff deg Miri sin rom v1.2. Den er digg! Tok dog av TouchFLO 3D 2.5 foreløpig siden den ikke kan brukes i landskapsmodus grunnet uferdig kode. Digger telefonen! Den er SÅ mye bedre enn gamle iPhonen min, samt også SÅ mye bedre enn Diamond 2! Digger tastaturet... I'm in luuuuuuv, baby don't hurt me. Don't hurt me, no more. <3<3<3 Hva som er bra med den mot den orginale ? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 WM6,5 Bedre batterivarighet Raskere respons Manila TouchFLO3D 2.5 Generelt bedre fingervennlighet grunnet WM6,5 Men siden rommene er WWE saa maatte jeg inn med TotalCommander i registeret og skifte tastaturspraak saa hardwaretastaturet gav meg riktige symboler. Gleder meg til Okt6 naar WM6,5 kommer ut offisielt og kokkene faar kloa i den. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 WM6,5Bedre batterivarighet Raskere respons Manila TouchFLO3D 2.5 Generelt bedre fingervennlighet grunnet WM6,5 Men siden rommene er WWE saa maatte jeg inn med TotalCommander i registeret og skifte tastaturspraak saa hardwaretastaturet gav meg riktige symboler. Gleder meg til Okt6 naar WM6,5 kommer ut offisielt og kokkene faar kloa i den. kommer e i oktober ? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er det ryktene peker på. Jeg gleder meg helst til WinMo 7, da. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er det ryktene peker på. Jeg gleder meg helst til WinMo 7, da. når kommer det da? Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sjitt...De 4 første ikonene i startmenyen er forsvunnet: "Startside", "Kontakter", "Kalender", "Innstillinger". Dvs, de er der, men uten grafikk - kun et standard system-ikon. Noen med peiling som vet hvor i registeret jeg kan gjenopprette pekerne til disse ikonene? Lenke til kommentar
abil Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sjitt...De 4 første ikonene i startmenyen er forsvunnet: "Startside", "Kontakter", "Kalender", "Innstillinger". Dvs, de er der, men uten grafikk - kun et standard system-ikon. Noen med peiling som vet hvor i registeret jeg kan gjenopprette pekerne til disse ikonene? titter litt på htc touch pro 2 men lurer på om det følger med noe minne på tlf?og er den bra vill ikke kjøpe en tlf jeg blir misfornøyd med.er det æøå på tastaturet eller må jeg trykke på mange knapper for og få dem fram? Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Følger ikke med minnekort. Kjøp et microSD på eBay e.l.Tastaturet har ÆæØøÅå ved hjelp av Fn-tasten. Genial tlf. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 titter litt på htc touch pro 2 men lurer på om det følger med noe minne på tlf?og er den bra vill ikke kjøpe en tlf jeg blir misfornøyd med.er det æøå på tastaturet eller må jeg trykke på mange knapper for og få dem fram? Tviler meget sterkt på at du kommer til å bli missfornøyd Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Har ett problem med oppdatering av min. Har tele2 Champion, og edge/3G fungerer fint. Men når jeg forsøker å oppdatere får jeg beskjed om at oppdateringsserveren ikke kan kobles til. Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå