tp88 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Har en Multicom Kunshan M860 med windows 7. Når jeg velger å sette pc'n i hvilemodus så restarter bare maskinen også kommer jeg til en meny under oppstarten der det skjedde en feil, og jeg kan velge å starte pc'n i forskjellige sikkerhetsmoduser. Stort sett det samme skjer med dvalemodus også. Når jeg velger dvalemodus går pcn tilsynelatende i dvalemodus, men når jeg velger å slå pcn på starer den opp helt på nytt og jeg kommer til den feilmenyen der jeg kan velge å starte opp i sikkerhetsmodus eller vanlig modus. Noen som vet hva som kan være feil? Veldig frustrerende å ha det slik på en bærbar som man stadig vekk setter i hvilemodus Endret 20. juli 2009 av Eterpoteter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 vet ikke om du har gjort det men: Control Panel/Power Options. Change Plan settings - på den du har valgt/ Change advanced power settings/ under "Sleep" fanen har jeg: Sleep After: Never Allow Hybrid Sleep: On Hibernate After: Never Allow Wake Timers: Disable så tilbake til Power Options/ til høyere - Choose what the power buttons do. When I press the power button: Sleep så skal det fungere at den bruker hybrid sleep når du trykker på power knappen og på igjen. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 vet ikke om du har gjort det men: Control Panel/Power Options. Change Plan settings - på den du har valgt/ Change advanced power settings/ under "Sleep" fanen har jeg: Sleep After: Never Allow Hybrid Sleep: On Hibernate After: Never Allow Wake Timers: Disable så tilbake til Power Options/ til høyere - Choose what the power buttons do. When I press the power button: Sleep så skal det fungere at den bruker hybrid sleep når du trykker på power knappen og på igjen. Tusen takk for tips, nå fungerer det som normalt etter at jeg endret innstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå