Gå til innhold

Xbox Arkade VS Xbox Elite hva er forskjellene ?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som kan si hva som skille Elite og Arkade ??

Noen jeg snakket med sier at det er mye feil på Arkade men ikke på Elite. Stemmer det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arcade er en nedstrippet versjon som leveres uten harddisk, headsett og kabler for HD-bilde. At arcade skulle ha mere feil enn elite synes jeg høres merkelig ut..

Her har du en sammenligning på de forskjellige modellene.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Noen som kan si hva som skille Elite og Arkade ??

Noen jeg snakket med sier at det er mye feil på Arkade men ikke på Elite. Stemmer det ?

Nei nå til dags har de samme brikkesettet så de har liek mange feil.

Det er ihvertfall ikke HD på arcade.

Ehm.

Både elite og arcade blir levert med HDMI utgang, men bare elite har HDMI kabel inkludert.

Elite Leveres også 120GB hardsisk, mens arcade ikke har harddisk (må kjøpes separat).

Lenke til kommentar

I hovedsak er alle konsollene like. Hardwaren (chipset, kjøling, med mer) er den samme. Det er ikke mer feil på hverken den ene eller den andre konsollen. Det er like mye HD på alle sammen (opptil 1080p), og alle konsollene i butikken idag har HDMI-port. Forskjellen ligger i tilbehøret og lagringsplass. Arcade har 256mb onboard minne, Pro har en 60GB harddisk og Elite en 120GB harddisk.

Lenke til kommentar

Var selvfølgelig harddisk jeg mente, beklager dårlig formulering.

Om Gamestop har arcade til 999 enda så er det vel billigere å kjøpe den + hardisk og evt HDMI kabel

Spessielt hvis du ikke trenger stor hardisk, da du får 20gb disker billig på ebay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Må spørre om noe annet da også kan jeg ha spill lagret på Xboxen slik at jeg ikke trenger CD plata ??

Visst så da trenger jeg mye HDD.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...